Wednesday, December 21, 2011

baju tunang


tinggal berapa hari lagi nak engage.. nak tunang ni tak laa rasa nervous sangat.. bukan nyer nikah kan.. tapi still nervous kot sebab orang celebrate kita kan.. mesti lah aku menjadi perhatian.. hahaha
so kena laa jaga semua bende so that everything will gonna be OK..
takde laa aku buat besar besaran.. kecik jer jemputt sedara mara..
heh pasni jari manis yang kontot dan kosong ni bakal bersarung cincin..


satu lagi aku sangat risau pasal kain baju tunang aku nih ketat semacam.. 
baju besar. pinggang kain kecik giler..
ape laa diorang ni buat tak sepadan ngan baju.aku kena alter sikit kain bagi selesa sikit nak duduk. kang terkoyak plak kang.. tak tahu sempat ke tak nak hantar kat tailor kg.just nak tambah getah jer kat pinggang tu.
yang lain tinggal hantaran gubahan jer laa lom settle.. tunggu si Marliana nih mane laa dia..bila laa dia nak settlekan nih.. Busy semacam minah tu ngan business dia.. haish pasni leh laa open table kat makcik dia nih..


** by the way korang perasan tak entry2 aku selama nih.. aku suka tulis ayat yang ending dengan titik lebih dari satu..kadang2 tu lebih dari 3 titik.. lepas baca balik aku delete laa kasi tinggal 2 titik je..hehehe
entah laa kenapa suka sagat letak titik banyak2 nih.. dah habit kot. tak pun tangan parkinson tertekan titik banyak kali.. hahahha

0 Comments:

Post a Comment