Wednesday, December 21, 2011

preparation e-day


meh nak cerita bab2 persediaan hari tunang aku plak.. sorry la lately asik laaa update pasal preparation tunang.. maklum laa tengah mood tunang.. actually aku tulis ni time aku boring2 kat opis..so merapu je la tulis kan.. so sape rasa nak muntah baca update i sila pangkah window ni yerk.. :)


aku terpikir apasal laa rajin sangat aku nak wat majlis beriya untuk tunang..
buat simple kan dah ok.. hemm tapi aku memang nak gak rasa tunang yg proper sikit.. sebab selama ni family aku tak pernah buat majlis yang proper.. 
yang latest pun sebab dua2 abang laki..so tak merasa laa dekat rumah sendiri..
lagi pun sekali seumur hidup jer insyaallah..



so aku book laa pelamin kat one of the butik kat kemaman.. my cousin ni orang kemaman.. since dia kawen sampai adik dia kawen dia mmg suka hasil kerja kakak ni..so aku pun dah tengok hasil dia.. so aku pun puas hati.. tapi aku amik pelamin yang berpatutan je laa... tunang je pun..save duit untuk kawen plak.. and aku tak amik baju kat situ sebab baju dia more to sanding.meriah sangat..


so pelamin,mekap settle.. nak hunting for baju tunang fuuhh boleh tahan mencabar jugak laa nak cari color biru lembut..berapa kali kuar masuk kedai semua tak berkenan.. PKNS,Semua House,Plaza Massalam,Maju Juction (yang ni ade tapi ade org tak berkenan).. last2 aku beli dekat PKNS jugak. oklaa simple dah laa untuk tunang nih..
dah beli baju.. nak beli tudung plak.. ade jumpa satu yang lawa dekat PKNS tapi labuh sangat la plak.. bak kata shahrul "orang nak tutup dada dia nak tunjuk dada pulak"..hahaha
so i've made up my mind.. veil,accesories kepala and bunga tangan sewa je lah.. takyah pening2



0 Comments:

Post a Comment