Monday, December 26, 2011

it's my E-day 25/12/2011


finally the day has come.. penat dok pening pikir tentang my preparation.. takut jugak jadi lain nanti kan.. tapi tu pun aku terlepas pandang perkara remeh temeh..


1) lupa nak pesan family aku pakai color senada.. tak penting pun tapi bagi nampak gmbar cun sikit
2) lupa nak prepare baju mak aku. org penting ni nk masuk gambar. mak aku plak main tibai je pakai baju.. langsung lari tema..huhu
3) lupa nak ambik gambar adik beradik dia..
4) Lupa nak buang span baju.. bahu aku dah laa lebar.. pakai span lagi laa nampak macam penuh my upper body
5) lupa nak pesan shahrul pakai baju melayu biru or putih. tapi ni cousin aku yang suggest nak bagi cantik dalam gambar.. aku mmg tak terpikir suh pakai baju melayu :( dia pakai tshirt colar belang biru.. sebab dah pesan suh beli baju biru


so next time kena take note laa.. tapi overall segala nyer berjalan dengan lancar.. alhamdulillah
and satu citer lawak.. abg ipar aku yang jadi tukang cakap dah tanya nama ape.. aku cakap la shahrul riduan.. tiba2 time bincang keluar shahrul nizam.. and sebelah dia plak panggil aku puan roslinda.. lom kawen lagi dah jadi puan.. hahaha gambra punya pasal








hantaran to him.. decorate by Marlia anak buah aku..


hantaran from him.. gambar tak full laa..
 sempat pergi outdoor.. padahal baru tunang.. hahaha

 overall alhamdulillah... nak tengok pic lain2 sila tengok at my facebook.. banyak dah aku upload tengok laa sampai muntah.. thanks to marlia coz jadi tukang gubah and my camera woman..

0 Comments:

Post a Comment