Friday, March 9, 2012

cracked heel testimonial

sebelum ni tumit kaki aku memang kasar macam sabut...

penat aku pusing2 cari solution nak licinkan tumit... kadang2 sblm tido tu gesel2 kaki rasa berduri2.. pastu bergesel dengan kain sofa pun bunyi dia agak anoying.. mcm gosok berus sabut kat sofa..cmtulaa bunyi dia..geram rasanyer.. dah pakai pumice stone pun licin sekejap.. 
after that dia berbulu lagi worst sekejap je bertahan..
aku dah sapu losyen pun sama.. then pegi spa pun sekejap je la licin..
maklum laa badan berat kaki kecik.. sampai pecah2 tumit nak menanggung beban..
then one of my facebook friend suggest 'Ellgy plus cracked heel cream'..
mula2 aku macam tak percaya gak.. tapi malam2 aku sapu jer sebelum tido..tawakal je laa kan..
lembut jer losyen dia.. sekarang the cracked has gone... saya pun tersenyum jer bila tengok tumit saya muda remaja balik.. liciiiiinnnn...
ni la first product yang aku pakai menunjukkan kesan... yang lain hampeeehh...
so sape ade masalah cracked heel boleh cuba ni yerk.. tapi jangan laa fikir pakai sekali dua kali terus dah ok kan... try laa dalam 2 minggu ke sebulan... baru nampak kesan..
ni aku google jer..lupa nak amik gambar sebelum..
 tapi cracked kaki aku macam ni laa tapi halus sikit mcm kaki kanan tu...

ni hasil dia sekarang... dah hilang dah garis2 merekah warna hitam.. skrg dah licin... hehehe

ni laa losyen yang aku pakai... 


0 Comments:

Post a Comment