Monday, March 26, 2012

tudung trendy

sambil2 aku menggoogle untuk tudung kahwen..
banyak plak aku jumpa blog yang jual tudung gorjes2.. macam menarik2 aku untuk membelinyer...
sebelum ni memang aku jarang beli tudung online so xpernah ambik tahu pun..
rupa2nyer ramai betul peniaga tudung moden sekarang ni.. macam pisang panas..
baru upload je sold out.. aku pernah tunggu satu blog ni sebab tudung yg aku nak dh out of stock..dia cakap lagi 10 minit dia akan upload tudung baru so tunggu.. see sampai macam tu sekali.. kena rebut2 sape cepat dia dapat. limited stock only..aku berjaya laa rebut.. tapi pikir2 balik befor i pay.. tak jadi lah..
tapi memang masyuk laa kalau ade bakat meniaga macam ni kan? diorang sebenarnyer memang dah ade butik.. kat seksyen 7 shah alam berlambak..
blog yang aku menggigil2 tengok nak beli antaranyer -

radiusite.com - ni lah yang aku tunggu nak berebut tu.. mcm pisang panas..
TudungPeople - ni memang cantik tapi fesyen dia shawl besar2.. nak pakai macam hana tajima lawa la.. tapi aku tak suka belit2 camtu sangat.. leceh nanti..confirm aku pakai sekali dua jer.. setakat belit simple ok la. pakai 2-3 pin jer.. tapi memang menarik ko memang da boom.. dah masuk drama tv and megazine pun..
Sugarscarf - ni ok laa banyak tudung awning untuk pakai harian.. yang trendy pun ade.. but i notice ade jugak fesyen dia sama ngan radiusite.. tak tahu la tudung tu hak cipta terpelihara butik mana..

tapi last2 aku terbeli tudung dekat tudung dekat blog lain.. Shawl Couture .. hehe nasib la kan.. tapi really menarik laa 3 website yang aku nyatakan di atas..going to grab one tudung.. tapi wait and see je laa sempat ketak nak berebut.. mengshopaholic kan diri..
btw, model diorang betul2 cung.. tu yang rasa teruja nak beli tu.. nak cung macam model tu.. padahal bile pakai kat diri sendiri tak cung pun.. huhuhu

1 Comment:

  1. Juliet said...
    Aku baru je teman adik aku gi Radiusite & Sugarscarf last weekend.

    Kat butik dia takde la banyak mana pn tudung tu. Tapi orang beriya berkunjung. Noi cakap kekadang color dlm blog tu lepas edit2 nampak lain..

    Tp bile gi butik dia nampak lain. Huhu..So better pegi butik terus utk puas hati :)

Post a Comment