Monday, March 5, 2012

kad undangan

kursus kahwin dah amik.. dah dapat sijil dah pun.. lega rasa..
tinggal lagi 3 bulan before my wedding.. fuuhh kad pun belum tempah lagi nih..
hari2 aku dok survey online.. penat mata memandang.. tp tunang aku suh pegi kedai terus..
senang tengok nyata, cmne hasil kad tu. barulah puas hati..
tapi budget untuk kad aku takdelaa gah sangat.. cari kad ekonomi but nice..
hehehe 
hemm... dengar citer kat pudu banyak tempat nak tempah kad.. lh-creative memang glamer..
tapi aku berkenan gak http://gedungkadkahwin.com ,http://kad-kadkahwin.com.. hemmm
oh kat bangi pun banyak gak tempat dia.. kajang pun..
haish mane satu nak pegi nih.. aku cari yang affordable and kad pun cantik dipandang and disentuh.. 
hehehe ade suggestion tak? and service pun mesti baik punyaa...



1 Comment:

  1. cikin said...
    Peng, majlis ko bln 6 eh? aku rasa better ko tempah dlm bln ni gak. sbb bln 6 tu byk majlis. nnt jd cam aku. kad siap 5mimggu sblm majlis. almaklum.. bln 12 kan byk org kawen. huhuh. aritu aku tempah kat jln pudu tp bukan LH Creative xingat ape nama ntah. tp jgn buat kat tmpt aku buat tu.. sgt membencikan. lambat, byk alasan.

Post a Comment