Sunday, March 25, 2012

Perfume for hantaran

hari ni aku mendrag si Marlia hunting for perfume.. awal2 pagi dia dah sampai sebab dia tido kat hilton hotel dekat adik dia.. plan awalnyer nak pergi cari bunga untuk hias hantaran.. tapi memandang today is the last day for sale. aku ajak laa cari perfume dekat jusco one utama..
aku ni memang jarang beli perfume mahal.. sekali je aku pernah ade yang betul2 original. time aku study kat UM beli perfume clinique heart.. murah sikit and bau pun not bad.. then yang lain beli perfume dekat singapore je.. so aku tak jamin la original or tak.. and perfume kawan aku hadiahkan dari jepun..

Tapi even time sale. tapi untuk perfume memang takde sale.. tapi aku quite upset laa.. promoter tu tanya.. apasal tak datang semalam? sape beli perfume rm100 ke atas dapat rm20 voucher... arghhh stress.. kenapa JJ tak message aku?
back to cerita nak pilih perfume.. aku nih pegi la counter ke counter try tester.. hem dah banyak gile aku try.. memang dah pening dah bau.. berapa kali kena hidu bijik coffee kasi natural balik..

last2 jumpa kakak promoter ni yg sangat baik hati and sungguh ikhlas melayan aku..
try2 sembur then aku cakap aku nak jalan2 dulu kasi bau tu sebati ngan body.. then dah decide aku datang balik.. hehehe so jalan2 laa dulu sementara tunggu kakak tu wrap.. aku spent dalam rm500++ so kalau dtg semalam mesti aku dapat rm100 voucher... arghhh rugi2.. benci tau..
aku shopping untuk my fiance jugak even dia takde kat sini.. sebab dia jenis tak kesah bau camne pun.. tapi opkos laa aku nak dia bau hebat.. kasi aku terkenang2 sikit bau dia sampai takleh tido malam.. hahaha
 
one for him and one for her.. isi dia rahsia.. nanti basi laa... hehehe

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
then jalan2 dekat sinma.. aku beli gelang rm12.. then dapat voucher rm5.so aku beli cermin muka rm15.so aku topup rm10 laa.. then dapat lagi rm5 voucher.. hahaha sampai bile aku nak abis beli nih.. last2 kasi kat malia suh dia beli accessories.. lawak plak promo kat sinma ni.. spent rm10++ dpt rm5 voucher and takde limit even dah guna..hahhaa

dah penat2 jalan so kitorang pun gerak la balik.. tapi perut lapa ni.. tiba2 teringat plak nak lunch kat food republic nak try pepper rice..so masuk balik parking one utama belah new wing plak.. hahaha lagi pun kesian kat orang tu sakit lutut nak jalan jauh2..
dah lama nak try pepper rice cuma takde geng.. hari ni ade geng leh la cuba..food republic ni food court dekat one utama at new wing.. and aku suka sebab food court ni memang syok untuk lepak2.. ade yang tak perasan dia ade bahagian belakang yang mengadap jalan raya.. memang sangat2 comfortable nak lepak kat situ..view pun cantik..
at first aku ingat pepper plate ni makan macam tu jer.. sekali dia letak dalam pan daging raw lagi dia kasi kat aku.. ooo rupa2 nyer aku kena jalan laju2 pergi cari tempat then aku mix sendiri pepper rice... and hot pan dia memang long lasting panas..
tengok laa label dia.. "hurry!! mix it up" and ade hidden butter kat dalam nasi tu..so kira macam nasi goreng gak laa.. aku amik yg spicy.. so dia dah letak sambal kat tengah2 nasi .. so just kacau jer sampai sebati.. hehe teruja aku..so u should try itself..

2 Comments:

  1. Juliet said...
    Perfume ape tuuuu? :D

    Humangaihh.. Beli perfume sampai 500+ tuh.. Kalau I.. Hiks!

    Aku suka beli perfume kat Metrojaya. Confirm dapat voucher. Tak yah tunggu sale sale mcm kat JJ ;)
    LynnDa @ PeNg said...
    alaa yeke ell? ruginyer.. nape tak cakap awal2

Post a Comment