Monday, May 25, 2009

Broga Hill & Sg Tekala

captured by zizan...paparazzi....nice giler

Dated - 23/5/09
FYI Broga Hill nih dekat Semenyih
SgTekala...dekat Hulu Kelang kot...

Actually aku xsabar nak upload gambar2 broga hill...
tp kena cover line sikit laaa....
aku sejak akhir2 nih asyik berinternet jer...
kang sr aku tengok..dia report kt boss plak kang..

adeeehhh so nanti aku upload pics yaa...
alaaa kalau nak tgk pun...kat facebook aku berlambak2...
sila laa lawat facebook aku yerk....
memang best pergi broga hills...
or visit Jai's blog or elina's blog
gambar lebih kurang sama jer...hehehe

yang tambah best nyer...ade dua org paparazzi bwk camera besar dia...
ape lagi pose je laa manjang....
walau di bawah terik mentari....
abis muka aku burn...
ape tak nyer org pegi pagi...nak tgk sunrise...
orang lain dh turun kitorg baru nak naik...
tgk matahari terpacak ade laaa....wakakaka
tp ramai giler yg pg sana....memang wellknown gak laaa bukit nih..
cuma aku jer yg baru tahu..
Nih pic snap from my fon...

pose2...tak abis2...

paparazzi kejar kitorg sampai ke bukit...
turun plak...




nenek kebayan tak lepas2 tongkat sakti d

Then lepas penat mendaki...kitorang pegi berendam kat sg Tekala...
nih pun best....air banyak tak cam air terjun lain....
so berendam laaa hilangkan kejang2 otot...
tp sejuk giler air dia....
ggrrrrrrrr.....
balik tuh aku dah lentok2 kat belakang...kepenatan...
sayup2 jer dengar soara ell n diana bergosip...
joe pun kejap bersuara kejap senyap...sebab dia pun lentok gak...kakaka

8 Comments:

  1. Ruby League... said...
    amacam peng ada bran for next trip??
    dhiya said...
    jom jom nxt trip ;)
    aien said...
    Jeles tgk mu jalan2 sokmo, hihi.
    LynnDa @ PeNg said...
    next trip?
    where to go...
    cameron??alaa aku dh byk kali pergi..
    tgk laa cmne..
    Ruby League... said...
    dekat2 sudah!... hahaha... kita G FRIM.. ko penah pergi kan? kita g canopy walk lak!... ko tak penah naik kan?...
    LynnDa @ PeNg said...
    aku dh naik laaa...ade pics aku upload...
    haaa best gak kt situ..tp gayat..cmne nak posing...hahaha
    Ruby League... said...
    gayat? ala... hehehe... g bukit tabur nak? 3 jam pergi n balik... bukit... tapi kena hiking n wat rock climbing sket.. ada bran?
    LynnDa @ PeNg said...
    wow....trill nyer perjalanan....
    sure penat giler...
    tp best gak tuh...
    biler2?

Post a Comment