Wednesday, May 13, 2009

Gotong royong di rumah ku...

mmm nih sepatutnye aku update dari minggu lepas lagi....
disebabkan aku xde masa...dikesempatan ini baru aku mempunyai kesempatan untuk
mengupdate blogku....hehehe
baru nak update...tadi ade user call ade problem...
aku check ok jer system....menyampah aku....eeeeeeee

Lepas kecurian hari tuh..kitorg plan nak pasang kunci and selak pintu...
so kitorg mengerahkan askar HRSC untuk datang membantu...
iaitu En Faizal org kuat,Saiful si penyebuk,Tuyek askar tambahan....

Kiotg kat dapur sediakan food...hehee nak masak spagheti..tp aku pg Tesco semua
bahan dah yellek....so buat laaa sardin roll....ok gak....hehehe
Tapi susah gak nak pasang kunci....terpaksa laa bersambung dikemudian hari...

askar2 buat keje....
eh eh yan malu2 plak dok kt dapur..
aku pegang senduk jer...
rajin nyer ...bakal bini sape nih...
tgk saiful...tgk jer..

0 Comments:

Post a Comment