Sunday, May 3, 2009

Pantai Morib

Hari buruh 1hb May 2008....aku pegi Morib...
Invited by Abang Janggut...dia ajak pegi makan BBQ kat Morib...
cam family day dianyer Franchise laaa....the he he....
sib baik aku dah biasa ngan semua nih...xde laaa nak naik angin kan...
just enjoy the activity...wakakaka....disamping dapat e few new frens...
biasa laaa aku boleh redah jer sape2 asalkan dapat kawan 1 kepala....

Aku ingat morib tuh cam pantai yang cantik...uper2nyer pantai berlumpur....
nak g main air pun kena jalan 1km....fuuuhh...
after gotong royong diorg plan game....
ade game sorok selipar laa,game rm1.50 laa,game tiup tepung laa,game belon laa,tarian poco2 laa,game main air laa cm kat thai tuh...lencun aku....
tapi game rm1.50 tuh aku xpernah ade experince....waaahhh memang rakus semua lelaki...lebam2 tangan aku kena tarik...wakakaka....

the probs is,diorg dh main2 air....air utk mandi pun dh abis kt tempat berkumpul tuh...
ade sikit2...nak mandi kena tunggu turn.....

Mlam tuh ade bbq yang aku paling tunggu....tp rmai sangat laaa kt pemanggang tuh...
xlaarat nak tunggu...aku just mkn fish ball n chicken wings jer...
Malam plak aku budget nak tidooo ngan lena laaa...
sekali sejuk daa...aku just bawak sholl jer tutup kaki ku yang kecil itu....
asyik terjaga jer...sekali pusing katil plak berbunyi2....adeeehhh xpat tidooo laaaa....
dah laaa lutut aku sakit main siang tadi...kena sejuk kebas rasa kaki aku....adeehhh...dah tua....

esok tuh mkan seafood plak kt restoran Asam Pedas....tak ingat nama...
aku makan ala2 kadar laa..coz aku nk simpan perut nak mkn kat kenduri....
opppsss...ade lagi 1 cerita nak d share.....to be continue......
enjoy the pics...
Summary - aku sangat enjoy dengan game ngan perangai depa2 yang happening...
penutup majlis ngan fireworks....kebaboommm
lepak atas tanah jer...
semua senyum kambing..

mak aih...my muka burning....cm sunburst jer...
semua giler pose...
kena bakar sendiri....
abang janggut dan rakan2...
gotong royong...prepare for BBQ tonite...
aku just jadi pemerhati....kih3X

0 Comments:

Post a Comment