Tuesday, May 19, 2009

merapu time..

huhu....dah lama tak update...aper aku nak karang hari nih yerk...
aku actually sejak dua menjak nih agak bz laaa...
kejap wat support Tasek...kejap wat support KTNB...
tapi ok laaa....hopefully xde probs lagi...
aku cm suka jugak wat support nih sebenarnyer....
tp ikut user jugak...ade user tuh semua nak cepat...
since aku wat system utk production kan....kena laa fix cepat2...
kalau tak abis laa production tak jalan....
adeehhh...sib baik user aku satu ag tuh ok...flexible....

Mmmm kompeni aku nih bukan laa best sangat...
environment dia xlaa happening cm kt xybase dulu...
tp kenapa aku leh bertahan kat sini??
mmm may be sebab kat sini flexible kot...xde laaa kerah kan tenaga aku 24*7....
wat je keje ikut ofis hour...as long as keje leh siap...
tp may b aku wat support kot...
smlm laa paling lmbt aku blk 8.15 mlm..tuh pun aku dh tinggal berdua ngan boss aku jer dlm ofis...
and sepanjang keje sini..sekali jer aku dtg sabtu ...tuh pun sbb aku silap deploy...
biasalaa company production kan..kena cepat..menggagau aku cari kunci...
tapi aku lom dpt increment lagi nih....bulan depan baru appraisal...
sbb hari tuh aku join sebelum financial year company nih...
then time appraisal aku lom konpem ag...terpaksa laa tunggu 1 tahun lbh...

ok laa sharing time...
sekarang nih aku baru tukar moistorizer aku...
aku mengalami muka berminyak sangat2...
sebelum nih aku pakai loreal...berminyak gak...then ramai kwn aku ckp olay total effect tuh bagus...aku pun cuba laa try....
tp aku pakai skrg pun tambah berminyak....adeeehhh
tapi aku perasan..muka aku tambah berminyak lagi lepas aku join gym nih...
minyak leh wat goreng telur...
apekah product yang bersesuaian ngan kulit muka aku nih...????
aku pernah pakai nuriz kosmetik tuh....ok kejap muka aku...
tp xleh laa aku nak pakai selalu...sbb produk dia semua size kecik2...
nak pakai pun kena sikit2...leceeehhh.....pastu aku takut kalau xberterusan pakai muka jadi dull lagi teruk...tp memang betul pun...skrg sib baik dh ok sikit....

2 Comments:

  1. ndr said...
    peng,, siyes aku nak kate,, mu try skII,, ok sangat,, aku siyes nih!!
    LynnDa @ PeNg said...
    ndr -
    sk2 tuh mahal sgt...tak mampu nak maintain selalu....nanti laa bile harga sk2 turun aku beli...wakakka...ingat gadget ker leh turun harga...

    ernie-
    yeker??ok aku try lagi....
    so kena sabar laa ngan muka berminyak ini utk 2-3 minggu....
    tp memang bagus ker total effect nih ernie??

Post a Comment