Wednesday, May 20, 2009

fitness progress

u know who i met at the gym last nite...??
Stephen Rahman PGL tuh....mak aih ensem nyer...
aku dh noticed a few days dh mamat nih...gaya,style semua cm dia....
tp mata aku rabun xleh nak stare lebih2...
then semalam aku bertentang mata....terkejut gak aku tgk memang dia...
sampai lepas tuh dia asik toleh2 kat aku...mesti dia perasan...
"nih mesti peminat aku nih" ....weeeeee....
camner momentum fitness yang tak berapa femes sgt tp ramai celebrity dtg exercise kt sini....
yang aku prnh jumpa....
stephen rahman, nadia AF, serina chef wan & abg dia and ade lagi laa kot yg aku xprnh jumpa...

Then semalam aku sangat happy....ade sorg trainer nih....alaa yg hensem tuh...
dia tegur aku...dia ckp aku dah kurus...hooo yeaaaaa...
tapi aku tgk sama jer...berat pun xturun sangat...
cuma kadar lemak jer turun.... entah nak caya ker idok....
tp dia ckp cm siyes....suka nyer....

0 Comments:

Post a Comment