Sunday, May 31, 2009

my cousin's wedding

Fatihah & Faizal
Venue: Kemaman
Date : 30/5/2009

Aku apply cuti laaa hari jumaat...actually balik petang...
tp xper laa aku dh malas nak g keje...xsabar nak balik kampung...
dah lama gak aku xblk kampung nih....
aku n family kakak aku kt KL..except mirah jer yang kena pg camping..kesian dia...
then kakak aku kt Kelantan...Malia n perus pun balik...
so seronok laa kitorg gathering kt kampung...

Then time balik kampung...si perus balik dulu...dia pecut kereta dia....160km/j
sampai kg aku 2 jam jer..gilosss ke minah nih...
kalah lelaki drive....aku keter aku memang xleh pecut selaju tuh...
even laju mane pun aku n kakak aku bwk...still 4 jam..pelik tul...

Biasalaa selain pg kenduri...aku pergi mandi pantai...
bestnyer ombak tenang...air jernih...sejernih air kt pantai redang..
cuma xde coral and nemo jer...hahaha....

Then besday kakak aku yang ke 38th....waah dah tua dah dia....
so kitorg celeb kt umah...ade org sponsor...perus n mak aku....
Rugi tul time besday aku..aku xblk kg...kalau tak mak aku wat kenduri kot...
hahahha....

Kitorang balik KL hari Ahad...maklum laa cuti sekolah...jalan jam yg amat....
then dekat genting sempah tuh jam lbh kurg 1 jam....dr 3 lane nak jadi 1 lane...diorg wat baiki jalan...ade ke wat time cuti sekolah....
Then sepanjang perjalanan pergi n balik...byk gak laaa accident...ade jugak yang kereta terbakar...ngeri aku..sib baik perjalanan kitorg selamat...

cuba teka sape aku jumpa..minah baju kuning nih...kema(x-hrsc) a.k.a bestfren fatihah
sama cantik sama padan...
pose
pengapit ker??

cantik sangat hantaran nih..
belakang semak pun leh pose
wooo sumbangan lagu untuk pengantin...suara power..abg ipar aku nih
with cousin n anak buah...
layan bdk2...

3 Comments:

  1. SyaHRul FaIZ & NuR AuyUN said...
    jelesnye.... lambatnye nak balik... hhuhu... u kawen la masa i balik k.. nak rasa gak g kenduri kawen.. huhuhuhu
    LynnDa @ PeNg said...
    i plak...bukan u ker nak terus kawen pas balik dr rusia...
    hehehe makan nasi minyak lagi...
    nanti i tlg ape yg patut taw...
    biler date keramat itu...??
    SyaHRul FaIZ & NuR AuyUN said...
    hahaha... ye la tu... tggu dan lihat je la ek... hehehehe...

Post a Comment