Monday, June 29, 2009

8tiviti weekend

ok weekend lepas semua org kat umah aku balik kampung...
left me alone at home...but i asked saifool to accompany me makan...
actually memang dia ajak aku makan kat Hartamas..tp sebab boss dah banjer dia makan Nasi lemak...
tapi aku paksa gak diam makan lagi..
sebab aku dh mengidam nk mkn char kuey teow Hartamas yang dia ckp sedap...
So aku,Saifool and Ali pg laa hartamas..
mmmm but for me it not char kuey teow...
it was dry....nih Kuey teow Goreng laa saifooolll...
balik tuh melepak jap kat HRSC then lepak minum lagi kat Madinah...
sampai 4 pagi...aku dah ding dong dah...

Sabtu aku xde aktiviti...kemas umah,tgk dvd..then petang baru gerak pg Puchong.
Pegi lepak2 kat Taman Puchong...ok gak kalau jogging kat situ...tp ramai cina jer..
Then aku teman Malia pg potong rambut...mmm tapi akunyer rambut pun terpotong sekali..
xper laa lagi pun dh panjang...byk rambut luruh...
endian aku ,my sister,Malia pun pg Old Town kinrara lepaking...Minum coffee..
alamak aku silap laa...i shouldn't drink coffee or Tea Tarik at nite...coz i cannot sleep....
terkebil2 mata aku xleh tidooo...huhuhu

Malia with new hair cut..my old hair cut..
but now grow longer and need to get new style..
Amirah...budak yang suka merengek...asal kuar jer buat hal...aduuhh..anak bongsu laa katakan,,
adakah aku dulu macam tuh jugak???
old hair...
new hair cut..
Then Sunday morning wake up early..nak pegi Pasar Karat kat Shah Alam...
Location near by Stadium Shah Alam...mak aih byk nyer gerai....
aku only berjaya jalan 2 rows jer...tuh pun dh tengah hari...masih byk rows belum jalan....
aku ade shopping tudung 3 helai...tp lagi 2 helai aku xtahu cicir kat mana...
huhuuhu soooo sad...not my rezeki...Then pegi makan2 kat Pelita SS9...
tempat lepak best...tp the food owh plz xsedap...dah laa roti canai dah abis...
tp time tuh almost 12pm laaa..hehehe

Then at 3pm i went to IOI Puchong with my sister...
watching Drag Me To Hell...mmmm everybody said..citer nih best ever scary movie of 2009...
owh sorry not my taste...disgusting...tolong jerit jer laaa...kasi happening sikit....

di pasar Karat
ramai gak orang...
lepaking at mamak Pelita SS9...
with my sister...
Sebelum movie..

4 Comments:

  1. Juliet said...
    Linda, try la buat fringe atau bangs. Nampak lain sikit dr style ko seblom2 nie =) anyway still nampak muda dgn potongan pendek! hehehe~! Muda kew? :P

    Pembetulan. Tak pernah aku dgr org panggil pasar kat Stadium tue Pasar Karat. Hahaha! Adoi.. Malia..malia.. sukati jew. Tak silap aku selaku penduduk Shah Alam, semenjak pasar tu dibuka mostly people call it "Car Boot Sale" Sebab asalnya dulu, xde khemah2.. dorg jual barang2 dlm boot kereta jew. Until now org akan ckp "Jom pergi CarBoot Sale" ^_^

    Lagi satu, Pelita tu kat shah Alam Mall kan? Bukan SS9. Shah Alam kami cuma ade section. So kena sebut Pelita Sec 9. Ekekeke. Subang jew yg ade SS nie.. Confuse nnt :) Dah tengahari, lagi mau makan roti canai. Hihi.

    Nie aku bagi location best nak lepak mamak, pergi ke SACC - Uncle K. Environment ok. Best sikit =) Dah jadi official tmpt aku ngn Diana. Nanti bebile ko termasuk ke Shah Alam, try lah! =)

    That's all..!! Oh, aku pun nak tgk Drag me to hell esok malam. Tak best ke? Takpe la.. tiket free dr Diana. Ehehe =)
    LynnDa @ PeNg said...
    hahaha....bukan salah aku...
    Malia yang kenal kan dengan nama Pasar Karat...wakakaka
    aku pun Paasar Karat laa....
    nama baru kot since dh ade gerai2 nih..hahha...

    ooo sec 9 ekk??aku mane tahu....
    im not shah alam gurl...
    ingat seksyen tuh sama cm SS...wkkakaka
    Unknown said...
    kekekekekek.. kalaka la ko nih.. betul tu.. saye tolong mengiyakan.. selaku penduduk yang pernah menduduki shah alam selama 4 tahun dan selalu ke pasar seksyen 13 tu.. tak penah pulak aku dengar dipangil pasar karat?car boot sale ye jugak..dengar..

    ermm.. pasal pelita seksyen 9 tu pon ye jugak.. ss tu tak sama ngan seksyen. hehe..

    lenkali g la lepak syed bistro kat plaza alam sentral.. tak pon.. g khulafa seksyen 7 shah alam.. air 3 rasa dia bestt.. perrggghh.. terangkat minum.. try arr.. try arrr.. pastu try sekali roti honeymoon.. layan gak tu.. :P
    LynnDa @ PeNg said...
    rasa mcm pernah lepak kat syed bistro tuh??
    dekat2 jugak dengan gazebo kan??
    ish...mcm best jer roti honeymoon..
    kena rasa nih..

Post a Comment