Tuesday, June 30, 2009

Coretan Bersahaja...


He look full of energy on the stage..
Nih kulit album yang pernah aku ade...actually abg aku punyer.. - ntah kat mane dah kaset nih aku campak...

mmmm sekarang since Jacko dah xde nih...
aku mula terkial2 dok cari lagu Jacko...
tp aku just suka dengar on the selected song of Jacko laaa...
antaranyer
Heal the World -nih teringat aku jadi Fasilitator English in Camp kat sekolah aku...lagu nih sebagai lagu Theme...
Save the Earth - nih lagu alam sekitar....pitching dia sgt tinggi dlm nih
ChildHood - masa kecik suka dengar...sedihhh
Black or White - sebab videoclip dia ade Macaulay Culkin...comel sangat...
You are not alone
then lagu I'll beThere - Jacksons 5...baru aku tahu dia nyanyi mase kecik...

mmmm....hari nih Senior aku cakap...dia akan serapkan aku dalam team support CGC...
since akunyer support utk KTNB and Tasek not have a lot of problem anymore...becoz my job very good laaa...hahha perasantan...
So i need to prepare myself to learn new things...oracle report and oracle form...
kena laa belajar create package semua tuh...
ok jugak...dh lama xde keje sgt nih...lagi pun team CGC nih besar sikit...so ramai laa sikit org yg akan aku ajukan soalan yang ntah ape2....hehehe

4 Comments:

  1. ndr said...
    syabas bettie.. hakhak selamat buat package ye.. jangan lupe buat plsql yg banyak tak ingat tuh..hehehhe
    LynnDa @ PeNg said...
    alamak yer ker...pl sql tuh yang aku pening nak wat tuh...x reti....
    harap2 semua2 tuh aku xkena wat...
    semua dh live kan...so hopefully complete laa...just support mane yg perlu..
    Unknown said...
    lynda penin dengar briefing sume module.. haha.. aku yang dah setaun ni pon tak paham2 gak lagi.. :P dowwhhh..
    LynnDa @ PeNg said...
    itu laaaa....aku terkebil2 mendengar..
    chong asik highlight aku new learner...dont worry..nmpk sangat keblurran aku...
    biler mr ng ckp nak wat test..utk meeting tuh...cuak gak aku...

Post a Comment