Tuesday, June 30, 2009

in the office...

aku baru jer selesai buat support for one of my users.....
so now xde sangat dah kejer...bagus jugak laa hasil tangan aku ekkk..
since xde user dtg complain lagi...hahahha
so xtahu nak wat aper...since bdk ofis aku pun skrg bz ngan documentation...
aku ade laa jugak pinjamkan tangan aku....
tp nak tolong lebih2 xleh gak...coz aku xdevelop report and form...
so just copy paste jer laaa...
tp aku sangat teruja...diorg nak wat documentation pun ade system yang tolong extract kan details dlm words....
so after generate...just tinggal copy n paste dlm 1 document laaa...
Then fill in the blank...
wah sangat easy....tp kesian team diorg nih...baru live system then dlm masa singkat kena siapkan documentation...
so berkejar2 laa diorg utk submit pkl 4 ptg nih...
mmm aper nak buat yerk...semalam dah 1 hari aku goyang kaki...
hari nih half day laa aku goyang kaki...hehehh...nak tido pun ade gak..





1 Comment:

  1. shikin said...
    ah peng.. aku sgt bminat nk tahu pasal sistem untuk documentation tu.. apa nama sistem tu??

Post a Comment