Monday, June 8, 2009

hari hari minggu

weekend hari tuh aku xbanyak sangat aktiviti....
aku tgk wayang then pegi kenduri syudex dekat ulu langat...
lagi sikit nak sampai sg congkak,sg gabai tuh....sib baik xbawak baju....
gambor nanti aku upload biler aku free k.....


then malam jumaat hr tuh aku tgk terminator salvation...
cadangnyer nak tg knight at the museum 2...tp lambat sgt laa plak tiket...
so aku pilih laa citer terminator...memang xde hati pun nk tgk...tp citer nih jer yg xyah tunggu lama...
tp cerita dia memang jauh dr sangkaan aku...ingat bosan...
tp best giler...ala2 transformer versi besi buruk...
dianyer sound effect yang gempak....robot2 nye yg ganas...
best laaa...so keluar wayang tanpa ade penyesalan....
sib baik aku ade follow terminator the series kat TV...
faham laa sikit2...sebab movie nih yg ke-4 kot kalu tak silap...
aku br tgk fisrt time kt wayang nih...

**then satu lagi kekecewaan...aku lom dpt ag tshirt transformers...
smlm aku dh tanya...size aku nak dh out of stock..so aku tangguh isi minyak..
so hr nih aku g isi minyak laa sbb dh hampir kering....huhuhu tp takde gak size aku...
nak t shirt...huahuahua

3 Comments:

  1. Ruby League... said...
    gud luck jumaat nih.. pakai cun cun tau... heh
    Juliet said...
    Nak t-shirt sampai kena isi minyak? Kat depan opis aku nie, ade booth khas jual barang2 transformers. Ade tees, ade bags, ade bottle water, ade games etc etc. Nak aku belikan tees kew? Hihi. Tapi size paling besar kanak2 slaloonye 12. Heh. Muat tak? ^_^

    p/s: xtahu pulak kat wyg ade movie "knight at the museum 2" setahu aku ade "night at the museum 2" jew (^_^) ahaks! jgn marah na.. kidding!

    eh..eh.. word verification aku "POOKET" adakah maknanya aku akan bercuti ke Phuket atau POKET aku penuh? Takmo la kering :'( sobs!
    LynnDa @ PeNg said...
    hahaha...silap plak...night at the museum2...

Post a Comment