Tuesday, February 1, 2011

getting reward from #ChurpChurp

haaa.. aku dah lama terpikir nak generate money daripada berblogging saja2 nih..
leh aku selit iklan pasal churpchurp then aku dapat reward...
tak rugi ape2 pun...
so far aku dah dapat beberapa RM dah dalam akaun aku...
just need to advertise kan iklan ape yang di assign dekat kiter jer...
ade laa reward berapa ringgit perclick...
lebih kurang macam NuffNang jugak...
tak susah click click click siap... hahahha
untuk mula korang just need to register dengan #ChurpChurp dulu..
then nanti korang advertise iklan yang dah diassign..
ade rate dia per click... then sampai satu amount dia akan send cheque to you...
selamat mencuba
just sharing..

How does getting rewarded through sharing sounds like to you? Join #ChurpChurp today and bring more friends to the community!

0 Comments:

Post a Comment