Wednesday, February 9, 2011

shopping sayur

biasa shopping baju, kasut,handbag... ni shopping sayur... tak pernah dengar...

memang barang yg nak dibeli banyak sayur laa...
sebab aku nak start masak sup sayur setiap malam...
ni permulaan untuk diet aku laa.. sebab susah sangat nak skip makan malam..
one of my fren advice aku kena masak sup sayur untuk gantikan heavy food aku...
so aku try laaa... nak kecik kan partition perut aku nih. ahahaha
shopping sayur pun rm40 jugak abis... tp ade laa jugak bende alah lain sikit2...
so malam ni first test aku untuk masak sup sayur...
fuuuhh sangat sedap... semua bahan yg aku suka aku letak..
2 mangkuk abis aku sorg... hahahha diet laaa sangat kan...
tp xpe laa at least dapat bekal kan nutrition for my body...
semua aku campur... lobak.. celery..brokoli..sawi...suhun..ayam...
hahaha biasa laa kalau bujang... masak simple pun dah kecoh satu kampung...
bukan senang nak masak tau time bujang2 nih...
kemalasan menguasai diri..

1 Comment:

  1. angahirmi said...
    ohoooo....peng dlm p'cubaan b'diet ye...bagus bagus...keep it up peng..chaiyok chaiyok!!!

Post a Comment