Wednesday, April 11, 2012

aj B.a.w.a.l

dulu fesyen tudung bawal femes giler.. macam tak lapuk di telan zaman..
then setelah tudung2 shawl yang warna warni, tudung awning yang senang untuk dipakai di jual seperti pisang panas.. tudung bawal dah jadi suam2 kuku..
then baru2 ni Norjuma femeskan balik tudung bawal under jenama dia sendiri aj = aidijuma
dekat the curve ade satu booth kecik yang jual tudung2 bawal yang 1 tone, 2 tone,3 tone,bawal polkadot..
harga pun not bad.. memang sasaran untuk orang2 yang berbelanja sederhana..
tudung bawal 3 tone rm15, tudung bawal kosong rm7..
tapi kain dia agak kasar sikit.. tapi may be sebab kesan color kot.. lepas basuh may be lembut sikit laa..

 aku tengok memang customer tak putus2 datang booth ni.. sekali rembat sampai 2-3 helai..
kesian salesgirl dia dah elok2 susun kena selongkar balik..
 macam2 color ade.. aku pun dah rambang mata.. padahal nak pilih satu jer.. lagi pun aku memang lama giler dh tak pakai tudung bawal..
oh by the way booth ni betul2 opposite padini and belakang chatime
tengok model muka kusam sedang menggayakan tudung aj Bawal..
tapi aku suka la tone color dia..ni nak pegi beli lagi nih.. 

2 Comments:

  1. Juliet said...
    Sebelum booth nie glamour, sampai tak putus2 org datang, noi dah borong sakan :))

    Dia cakap skrg nie dah naik harga.. Dulu murah jer..

    PS : Beli je kat kelantan, murah! :D
    Unknown said...
    aku pon nak g jugak the curve.. dah lama dengar.. tapi tak pegi2 jugak.. orang pon kata dulu murah tapi bile dah glemer jadik mahal..

Post a Comment