Thursday, April 5, 2012

wellfare wellfare

semalam kawan aku ajak aku ade nak contribute ape2 tk untuk anak2 yatim..aku terus on sebab memang almari aku penuh dengan baju2 yg dh tak pakai,yg dah tak muat,maklumla dah meningkat dewasa.dewasa la kunun pdahal dh nak masuk 3 series.

aku baru je lepAs buat projek penyelongkaran.memang banyak pastu malas nk kemas balik.hahaha  tp ade jugak baju yg dh lama xpakai tp syg nak let go sebab takut la one day akan kurus.padahal dok je terperap dalam lemari aku.ade jugak yg angkat letak amgkat letak.hmmmmm last2 susun blk dlm lemari.once aku kena pindah mmg kena derma separuh la

kena pejam mata je.tp skrg xleh pejam lagi.sayang.

actually hari tu houzmet aku dah collect dari aku untuk derma.tu satu kotak.ao kali ni kurang sikit la.dapat satu plastik hitam jer..penat berpeluh2 dh ni.kemas ala2 kadar je lah.so dikesempatan ini saya ingin menyeru rakyat malaysia.kalau ade baju tak terpakai ti derma2la pada yang memerlukan.renung2kan dan selamat beramal.


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 Comments:

Post a Comment