Wednesday, April 25, 2012

dietary supplement

makin dekat nak kawen ni.. makin cepat aku terpengaruh dengan produk2 kecantikan, nak kuruskan badan.. hari tu aku ade blog haniz zalikha.. minah ni memang cun melecun.. dia cakap dia pakai collagen dust..mak dia pun pakai bertahun2 dah collagen dust.. memang kalau tengok muka mak dia tak nampak tua pun.. macam kawan la plak. so aku try google2 jumpa la fb Gojez Houz ni.. memang dia ade jual Collagen powder..
kebanyakan yang buat business ni akan order raw Collagem Dust from oversea Japan, Germany mane2 la kan.
so diorang akan packing kat malaysia under label masing2.. sebab tu bottle presentation masing2 berbeza..
macam under Gojez Houz dia label kan jenama Gogen or Pepton..
Kegunaan benda alah ni kununnyer nak menghaluskan kulit, mencantikkan, mencerahkan.. macam2 laa..
selain tu testimoni cakap boleh lembutkan tumit, cantikkan kuku,cantikkan rambut.. and boleh kurangkan sakit lutut.. tapi aku makan biasa2 jer.. lom nampak kesan lagi.. bende alah ni kena minum dengan minuman.. tabur jer dalam minuman.. sebab kalau minum ngan air kosong dia hanyir sikit. sebab dia dari sisik ikan...



Then baru2 ni aku order Shaklee dengan kawan aku. sebab banyak review cakap Shaklee ni berkesan.. lagi pun price dia affordable.. ape salahnyer try kan..aku amik Lecithin utuk membuang toksin dalam badan and memecah lemak.. and aku amik Alfa2 untuk bekalkan serat untuk badan aku..
so hasilnye wait and see.. tapi normally product macam ni krg berkesan kalau kite tak amalkan exercise or jaga makan.. but aku haraplaa bende ni jadi sebab aku ni malas exercise..hahaha

0 Comments:

Post a Comment