Tuesday, April 10, 2012

pre-wed photoshoot

like giler gambar ni.. macam autumn in my heart la pulak..hehe perasan

aku sebenarnyer takde plan pun untuk pre wed photoshoot ni..
photographer aku merangkap kawan aku nih offer nak buat special pre wed untuk aku..
sebab aku dah amik package wedding ngan dia.. so dia kasi free photoshoot..
aku mula2 tak terpikir nak buat sebab kesuntukan masa. maklum laa jumpa ngan tunang aku sekali sekala..
jumpa pun settle pasal kawen.. tapi kebetulan weekend hari tu takde hal sangat..
terus jer on.. cari baju untuk tunang aku pun on the dot.. 
mula2 tunang aku suh pakai baju ala muslimah gitew.. aku ade laa jubah purple aku lom pakai lagi..
sekali bila aku dh tukar baju dia ckp tak matching langsung.. last2 dia suh je aku pakai blouse yang aku dok pakai pegi shopping tadi.. hahaha aku memang suka tema santai.. kikiki

Location plak ter miss communication, si ed cakap FRIM satu area dengan taman layang2.. aku pun pegi laa FRIM.. rupa2nyer dia pergi tunggu aku dekat 2nd entrance taman layang2..hahha.. last2 we decide jumpa dekat FRIM..nak masuk pun kena bayar.. 
1 kereta rm4.. 
extra person rm1 per person.. 
kamera rm5(sorok hehee)..
kalau pakai baju pengantin rm100..

pergghhh giler buat duit diorang ni. sib baik aku pakai blouse..
kat dalam memang banyak gile laa lokasi pergambaran.. and ternyata tak salah lagi location yang di pilih..
walau ed agak keciwa pada awalnyer..
photographer siap 2 orang, ed bawak partner sorg.. siap terbaring2 partner dia.. ed pun boleh tahan agresif siap panjat pokok.. memang aku suka photog yang agresif daripada yang senyap jer suruh senyum than terus snap.. memang jadi senyum kambing laa..
photog pun orang penting untuk menaikkan mood pengantin.. hehehe oppss pengantin blom lagi..
Harga dia memang aku tak berani cakap.. sebab aku price member so ehem2 paham2 la kan... kalau berminat contact Ilham Qaseh Pictures ..
btw baru aku tahu rupa2nyer payah jugak nak shooting ek.. kena banyak berlakon.. takleh kaku kejung jer..
mula2 takut gak tak menjadi lepas dh amik.. eh cun la plak.. great job Ed..
ngedate..

tengok siap ade assistant tolong tiup belon..eh eh en tunang beriya main belon..

 tengok yang shooting tu.. macam tengah main paintball.. meniarap terus.. 
thank you my fiance for being sporting for that day.. :) senyum jer kan?
trngok atas pokok tu.. hahahha agresif sungguh.. ade insurans tak ni?

0 Comments:

Post a Comment