Wednesday, April 4, 2012

tudung wedding

wah sejak nak kawen nih.. aku berjinak2 dengan tudung2 kawen.. hari2 google sampai tido lambat..
esok mata lebam.. tiap kali tunang aku call aku sebuk surfing2.. surfing tudung.. kikiki
then when i notice business tudung kawen nihh.. masyuk jugak aku tengok..
tudung biasa jer.. tapi lepas dah patch lace ke jahit manik ke terus tudung tu meletup and harga pun meletup laa.. tambah2 lagi zaman sekarang ni semua nak yang fesyen2... alngkah bestnyer if aku ada bakat menjahit..
memang kaw2 laa business aku.. sampai ade sorang ni dia siap kasi warning jgn asik komen wall dia,just inbox jer kalau nak order.. dia tak terlayan sebab sebuk menjahit..
fuuuhh agaknyer berapa laa income dia.. tu pun aku tengok harga dia berpatutan laa..harap2 hasil pun ok.. kalau vispera tu agak pricey laa.. sampai beratus2... memang tak laa aku nak rembat..
satu lagi kalau tukang jahit tu memang cipta satu identiti as trademark tudung dia lagi laa melatop..
haish bile laa nak berbakat nih... nak gak dok rumah menjahit tudung2 pengantin... request tinggi tuh..
ooo btw nak tahu aku deal ngan sape.. masuk facebook try search Diyang Azura Full..
pergh tudung2 dia memang cantik and harga pun boleh tahan..
tapi aku x tahu laa dapat order ngan dia ke tak.. sebab tengah2 deal dia offline..
maklum laa sebuk menjahit...aku ni jenis xsabar sikit orgnyer.. hahhaa


1 Comment:

  1. DIyang Azura said...
    hehehe... lalallaa...

Post a Comment