Wednesday, July 15, 2009

hehhe sape ekkk??aku ler siapa lagi...
sekarang nih kan musim buah buahan....org lain dh mkn durian berbiji2...
aku sorang ag tak makan2...
eh xleh jadi nih...sebelum musim durian tamat...baik aku cari dulu...
so at first aku nak beli kat tesco jer...
tp diorang cakap xsedap..sbb dia dah xfresh...so aku plan nk cari kat area uptown lama tuh..
tup2 on the way en faizal cakap...haa kg penchala ade psar malam...
ape lagi aku terus menuju ke sana...
aku beli laa 3 bijik rm10...alaa nk lepas mengidam...
makan byk2 kang panas plak badan...cm si tuyek tuh...
makan sebijik smlm hari nih terus demam....
aiiihhh...sape suruh xshare kan...hehehe

Then mission seterusnyer nak cari teman nak makan durian...
plan nk makan kt Mamak Madhina...adoyai segan plak...
then pagi ke Taman rekreasi TTDI...alamak ade pak guard plak...segan laaa
Then singgah petronas beli air...en faizal bawak pg taman kat Kota Damansara...
Taman Rimba ape ntah...rupa2 nyer ade gak yg berpicnic kt sini mlm...so xde laa segan sgt...
nyam nyam sedap nyer...next time leh makan lagi...
haa wat ape dalam gelap tuh...ooo makan durian yerk..
kulit durian...
mmmm sedapnyer hingga menjilat kuku...
transformers makan durian gak...
trademark linda...org lain peace..dia korek mata...
nih baru peace...

2 Comments:

  1. Unknown said...
    aih..
    bule ngidam2 pulak??
    ada bawak budak ke??
    =P
    Juliet said...
    Hahahahhahahahaha...

    Peng, sorry2. Nak gelak bace statement atas nie.. Sbb bile dia kate bawak budak, terus teringat perut ko tu masa wedding yan. Org lain semua pregnant berisi, tp ko pregnant kosong (^_~)

    Hurm.. mkn doyan sampai kena cari port. Alahai, ciannye kwn aku sorg nie.. Sampai kena keluar duit beli durian.. haih.

    Takpe la peng, lenkali roger la aku awal2 k. Sebabnya, uma aku mmg akan dpt durian free. Boleh la aku bagi ko free jugak =)

    Anyway, kalau ngidam lagi, turun la shah alam. Kat kompleks PKNS kan ade pesta buah. Boleh makan kat situ, disediakan meja lagik. Siap ade air lagik. Rm10 5 biji. Semua gerai offer yang sama. Kualiti, bagus. Sebab mak aku belakon jadi orang kampung nak makan durian. Hahahaha :P

    Bye!

Post a Comment