Tuesday, July 28, 2009

bersantai on weekend -_-

aku ngah bosan nih xtahu nak wat aper.... tadi aku siapkan untuk support...
sib baik aku shoot emel dulu sebelum aku deploy...
the last result..
i dont need to deploy new...the other site will settle it...

fuuhhh lega...coz another manager ask me to charge them...
huhuhu mane aku tahu nak charge ke tak nak.... dah dia dh direct ke programmer...aku ingat small changes...so no charge at all...
its ok...
next time i know laa what to do...everything need to be charge...
hahaha

weekend hari tuh aku xwat ape...since im broke...gaji lom masuk nih...so dok umah jer...
tp aku lepak kt pucong.... jumpa anak buah aku Auyun and pakwe(Faiz) yang baru abis belajar kt Russia...n perus...
so we olls pegi laa jenjalan sunway pyramid nak main bowling katanyer...

but the lane only available at 10 pm...ade tournament...so we change plan.. went to IKEA...window shopping jer..anak buah aku yg membeli belah....
then after that melantak hotdog n karipap IKEA...depa dr Russia nih nak merasa...
kata nyer sedappp sengat....then ape lagi dia nak rasa.. ooo big apple kat the curve... sedap jugak katanye...

Ahad plak.. kalau dh lepak ngan kakak aku yg kaki shopping n xreti dok diam nih...
aku terlepas jugak laa ke Jalan TAR... bukan ape...aku berpakat ngan kakak aku nak cr selendang jorget....mmm aku beli sekodi...share ngan kakak aku.... hahaha ape lg aku pilih laaa pelbagai color.. so skrg pelbagai stok color ade...utk aku pakai je not for business...hahaha murah tau beli kodi....next time leh laa beli kodi jer..
Then balik singgah makan kt Fend ikan Bakar,Kelana Jaya...
aku sampai pkl 3.30ptg..ingat org dh berkurang...makin ramai ade laaa
aku tunggu ikan pari fresh dr tmpt pergorengan....tapi best...cuma harga dia dh naik compare to mase dia mula2 bukak dulu...and aku pernah makan masa dia berniaga pakai van...
jual bawak pokok....meja ade berapa jer..kkitorg sanggup nih even berpanas semata2 nk makan ikan bakar...hahaha

ngah pilih donut...kat Big Apple, The Curve
sempat posing ngan perus(anak buah) masa tunggu oyong bayor..

view from outside (gambar ihsan)
nih air bandung yg sgt best dekat Fend ikan bakar,KJ....blkg tuh mirah
and FYI ade lagi air yg sedap2...chikong dia pun best...

served with complete kuah asam pedas and sambal...ulam tu lain (gmbr ihsan)
nih laa tmpt penggorengan kt luar (gmbr ihsan)

0 Comments:

Post a Comment