Sunday, July 19, 2009

mencari kawan lama

hari jumaat malam aku lepak bangsar dengan semua kawan2 aku yang sudah berumahtangga...
except me jer sorang2 without partner...huhuhu eddie cabar aku tahun depan bawak calon...di hari yang sama time yang sama tmpt yang sama bawak calon aku...ade ke calon nih tahun depan...runsing runsing... tak pun aku borrow laa sape2 pinjam sekejap kan.. berlakon jadi calon aku..hehehe
Venue : Nasi Lemak Famous Bangsar (kalau ade lagi laa tahun depan)
Date : 17 July 2010
Pasangan: XXXX?????

Then sabtu aku pegi Bon Odori Festival 2009 dekat Shah Alam...
tahu tak ape itu Bon Odori??Aku pun tak tahu...Festival musim panas kot...
tapi kat sana aku join diorg kat atas stage menari2 pusing padang...best gak...then ade jual makanan2 jepun...tp ya ampun panjang nyer nk beratur... Tapi menyesal aku tak sampai awal...coz by the time aku sampai tuh kereta dah start banyak...parking pun tadaakkk...
3-4 kali pusing aku park jugak tepi bahu jln...
Then after menari2 tuh aku pg Shah Alam ...jumpa Lai n hubby dekat restoran Upin-Ipin...
Seksyen 13 shah alam,kat belakang tesco extra... actual name Restoran Geng kot? tempat dia ok laa untuk lepak2...
tapi semua yg aku order hari tuh semua xdakkk...huhuhu
actually aku sebelum ke Bon Odori aku dah singgah umah lai kat puchong...g makan cempedak goreng...sedapnyer...tengok lai membawa perut cm xcaya jer...kawan baik aku time school dulu dah pregnant....

Then malam tuh asya tido umah aku..dia dok nilai...jauh sangat kan nk balik...so aku drag dia tido kt umah aku...esok Ahad tuh berjalan2 kat area Damansara...sekali asya call laaa sharoo n alapiz...alapiz kt sarawak...sharoo ngah keje dia ckp after keje dia dtg kt restoran idaman...ok laaaa kitorg meet up kt situ...Then we olls hallo lobo and syed...
semua dtg ...so jumpa laa member2 lama tanpa dirancang....paling lama xjumpa sharoo laaa...
Then lepak sampai malam...balik umah...kemas2 umah...pastu tido kepenatan...

Gambor lom ade lagi..nanti i upload bile ade kesempatan

5 Comments:

  1. Adek Abigail said...
    awk x pakai kimono ke g bon odori? sya sampai kul 5lbh pun dh park kat kilang silverbird. tp berdebu la mlm tu..
    LynnDa @ PeNg said...
    saya takde kimono laaa...
    memang berdebu laa...especially dekat gerai jual2 makanan tuh...
    Juliet said...
    apsal saya org shah alam tapi x tahu ade event nie? hahahaha!!

    ko pegi shah alam x roger aku.. ciss!!

    p/s: aku busy the whole week melayan suami yg tak sah! :P
    LynnDa @ PeNg said...
    aku dah agak dah...ko mesti bz melayan suami ko...
    alaaa aku pg pun xlama....
    xper2 next year ade lagi...dia wat every year..
    Mrs Fazli said...
    okey peng kitorg tungu thn depan tau..nizam gan edy akn kawen kan ko kalu tk leh ahhhaa

Post a Comment