Friday, July 24, 2009

Dinner @ Nikko Hotel

Last nite 23/7/09...we got dinner at Nikko Hotel...
mmm tp pelik gak dinner after ofis hour...imagine aku dari Phileo Damansara yang jammed nak mampus tuh nk g ke Nikko Hotel...
sib baik aku follow blkg ofis met aku..so dia bawak jalan yg tak jam...
mak aih dia nih nk suh aku konvoi ker nak berlumba...aku nih dah laa xbiasa mencilok...menjerit2 aku dlm kereta...tp i still can make it....tp dalam keadaan yang sangat pressure...tp after sampai aku mendapat pujian dr dak2 ofismet aku nih...
"waaa..pandai aaa u kejar dia...tak sesat..kalau i sure dah sesat"
tapi poor siti....we went separate car...she's using GPS...tapi kannn...
GPS nih bawak siti tuh pegi ke pusat bandar...of course laa jammed nak mampusss...kesian dia....coz dia laa yg last sampai...tp ok laa xlaaa lmbt sangat....
so buang jer Garmin GPS tuh...hahhaha
So we olls makan dlm bilik kecik...coz our ofis xlaa ramai sgt...just got 3 tables...so makan chinese food....best laa gak...tp byk sayur...owh lupa nak cakp...
we olls parking kt Condo Big boss kitorang duduk..just behind Nikko Hotel...giler best Condo dier....jalan kaki jer ke Nikko...below is hour pic.... nak tgk byk lagi..sila layari facebook ku..

ini laaa gambar senior aku yang baik..Loo Inn

meja 1
meja 2
meja 3..
aku n aini
faza,yantie n hasan

sha,siti n aini
faza n yantie
my first fortune cookie "Sing and Rejoice,fortune is smiling on you"

5 Comments:

  1. Juliet said...
    Beshnyeee opis blanje dinner!! Mesti ko simpan perut nie kn =)

    Teringat zmn keja kat Xybase yang kite ramai2 berbuka kat hotel kat KL sentral tue.. rindunye zaman tu :'(

    Peng, tetibe dlm gambar nampak lain! Maybe sbb pemakaian tudung yg lain kot. Ahaks. Dah nampak ala2 Yuna tapi lebih gojes dr Yuna lah! :')
    LynnDa @ PeNg said...
    yeker ell..ok ker tak ok??
    or ko prefer aku pakai tudung biasa??
    semalam aku dah beli tudung nih bermacam color dah...
    siti said...
    oo..dalam diam ko kutuk aku secara besar besaran eh..chess
    LynnDa @ PeNg said...
    hahahaha....bukan dalam diam laaa...
    dalam tulisan....hahaha
    Unknown said...
    macam kenal aje aini tu..
    kem salam kat dia yek..
    rasa cam nak bawak dia pi dating2 aar..
    =)

Post a Comment