Wednesday, July 22, 2009

tangkap ayam - bangun lambat

yesterday nite 22/7/09...im watching muvie with ell....
movie ape??? SKRIP 7707...arahan razak mohaideen anak beranak...
mmmm aku xtahu laa nak category kan citer nih best or xbest...
so so jer laaa....(buat ngan gaya tangan goyang)
cm nak jerit pun tak lepas...lom sampai klimaks nk jerit...xtersampai coz dah abis citer tu..
maklum laa nk compress kan 9 citer hantu dlm masa 2 jam...
aduuuhhh nak tgk putera pujaan aku Que Haidar pun xlepas...watak dia beberapa minit jerk...
tak sempat hilang rindu....
aduuuhhh....kalau citer cmnih...baik aku tgk keliwon jer....lagi takut...
aku rasa raya haji nih ..citer nih dh tunjuk kat TV kot...hehehe
tapi boleh laaa nak layan citer hantu...nak suruh org citer xde plak org yg sudi cerita...

then balik lepak kat idaman....ngan budak2 hrsc skali...si ell nih bercerita lagi beriya....
diorg nih dengar mcm citer tuh best jer....so baik korang xyah g tgk wayang...
suh jer si ell nih cerita...lagi scary...hahahha
sampai aku blk umah nak mandi nk tido terbayang2...sbb minah nih takut kan aku..
suh aku tgk atas almari laa sblm tido..ade hantu goyang kaki atas tuh..
ade tgn merayap laaa masa mandi
katil goyang laaa....
sbb tuh aku lmbt lelap...
esok tuh jam bunyi pun xsedar....
bangun2 tgk jam....waaaaaaaaaaaaaaaa dah pkl 8.55pg....9pg dh kena msk ofis
cepat capai towel...mandi2....cuba bayangkan gelabah aku cmne masa tuh...
sampai ofis 9.45pg...sib baik boss xde ag...maklum laaa partition aku dekat2 ngan meja boss...
Loo inn tanya (senior aku) u tangkap ayam ek semalam???itik ade tangkap??
kenapa dia tanya? sebab aku bangun lambat...hahha
LOL....hahaha

muka aku yang ali ckp cam sunburn...sebab tak kena ngan tudung cream
cikgu elina...
hehehe....aku nk gak upload without permission dia...kalau tak dia asyik nk filter gmbr dia yang cun jerk...

2 Comments:

  1. Juliet said...
    HAHAHAHAHAHAHHAA =))

    Hoi peng!!! Sape izin kan ko upload gambar beta yg muke tergezut sbb terkena panahan flash mamarazzi tu haaa?? :)) kurang asam punye pempuan!! Jahattttttt!!

    Anyway, seronok lepak ngn dua2 linda nie.. dua2 penakut.. kuikui! Tp betul la.. smlm aku tergelak sendiri sampai ke umah bile teringat si Linda tu menjerit siap tutup muke kat ko.. walhal aku terkejut sbb seluar ko tersentuh kaki aku.. beriya Linda jerit.. =))

    Aku rasa aku leh jadi pencerita kan? Very spooky.. very scary and eerie.. =)) bhahahahahhahahaha~~!!

    p/s: tgk pp aku.. very flaunt! ^_^
    LynnDa @ PeNg said...
    ekkkk....hasil dari kamera aku yang canggih...hahaha
    tgk laaa pipi aku jugak...rasa nk cubit jerk..

Post a Comment