Tuesday, July 7, 2009

Last Nite Spent time with Yan

so last nite is the last nite i spent time dengan yan...
en faizal pun di kesempatan ini nak belanja yan...tp biasa laa aku n yan like twins..
so where ever yan pegi...im stick with her...aku follow laaa...
en faizal bawak we olls makan kat Restoran Chop & Steak dekat Selayang..
Kedudukan dia dekat junction betul2 dekat ngan Selayang Mall
Last time aku dah pernah dtg sini...time tuh x laaa happening sangat...
now the environment very nice to lepaking...
ade pangkin...ape ekk??yang macam beranda tuh....dok kat atas tuh...bersantai..hehehe
best2.....

Yan Pasnih xde sape2 dah aku leh share Bedtime Story...huhuuhu
talk to my pillow jer laaa...
Restoran Chop & Steak
imej biasan....
cerianyer bakal pengantin....senyum sampai telinga
wow my chicken sizzling oredy arrive...sedap nih..
tudung komot..

Gangster HRSC
Yan and En Faizal
nih gambar sesat aku dekat ikea....at last dpt gak snap satu gmbr di celah2 stok barang IKEA...

0 Comments:

Post a Comment