Thursday, July 16, 2009

RASTA melampau.....

semalam aku pegi Rasta TTDI....and 2 hari sebelum pun aku makan kt rasta...
mmm tp smlm quite shock laa when i see the price...
first i didnt notice bout the price on the menu..because im not order goreng2...
i just order from other gerai which is not under Rasta laaa....
makan nasi ayam..so the price still the same like before...
then drink i choose Bali Suam....then biler nak bayar tuh...
terkejut aku bali suam rm2.40...seingat aku 2 hari sblm nih dlm rm1.80...
and aku tak puas hati tanya blk cashier...cashier tuh ckp haaa memang naik harga baru semalam...
yg smpt aku tgk kt menu....
teh o suam rm2,teh tarik rm2.50,sirap cincau rm2.80,bali suam rm2.40...
mak aih bankrup la kitorang...nih bukan setakat naik 10sen 20sen...bersen sen yang naik nih...
so air suam lupa plak nk tanya...

coz sblm nih air suam 40sen skrg 60sen kot....ish2 baik laaa aku bwk air mineral jer....
then nasi goreng biasa rm6,nasi goreng USA rm10...so kepada yang nak beli tuh...
sila hati2 tengok menu sebelum mengorder...
harap2 gerai yg jual masak lemak and asam pedas xnaik harga....tp dia bkn under Rasta....

eee biler fikrkan harga...aku rasa cm malas dah nk lepak kt Rasta...
Hartamas Square pun tak semahal nih....adduuuuhhhh xnak laaa pg Rasta lagi..
except kalau aku nk mkn asam pedas and masak lemak yang sedap tuh....

4 Comments:

  1. Ruby League... said...
    wow... jauh berbeza...
    Nini said...
    wah melampau gak tu..naik byk sgt..napa ek?minyak naik lg ke?heheh
    LynnDa @ PeNg said...
    ntah ler...setahu aku tambang bass jer yang naik...
    xkan hantar bahan2 mentah pakai bas kot...
    Unknown said...
    kasi boikot saje kedai itu..

    sekian, terima kasih..
    =)

Post a Comment