Tuesday, November 3, 2009

mari jalan2

lama x update.. sekarang bz sket laa...
kena wat2 bz pun ade..bz betul pun ade..
tak sabar aku nak tunggu weekend.. sebab cek aku dah clear then nak kuar ngan kawan..
So hari Sabtu tu dah plan nak kuar ngan dia..
so after zohor tu dia amik aku..
then mula laa mencari destinasi..tp destinasi kitorang tak jauh..
dekat depan umah jer... The Curve.. haaha
bukan ape dia ni jarang pegi the Curve so bawak laa dia jenjalan kt situ.. i xkesah pun mane2..
disebabkan awal bulan..so kitorang nak makan mewah2 sikit..
tempat yang xpernah nak makan.. inilah cara dia treat himself after working hard a whole month..
but bukan selalu laa..sometimes je..
cari punye cari.. dia nak makan kt BUBBAGUMP SCHRIMP & CO.
aku dah 2 kali dh mkn kt sini...tp ok laa dia xpernah cuba lagikan.
layan jer laa.. dia makan Baramundi ape ntah aku makan rice with seafood..Burp kenyang i cannot go lagi... fuuhhh..
tp ok laaa.. aku sgt suka rice with seafood tuh..tp cepat muak.. so better sharing laa kalau ramai2...
Then we olls sambung jalan2 lagi kat the curve tu..masuk IKEA.masuk TESCO..
after penat jalan kt IKEA dia nk pekena kopi secawan..
aku ckp laa Klang Station ade kt atas.. dia xmau sbb dh selalu pg sana..
so aku xprnh minum kt DOME..so dia ajak laa aku minum kopi secawan kt sana..'Waa cm iklan coffee radix plak'

Then dah penat meronda kawasan the curve to..we olls pegi Wangsa Walk untuk karaoke..dia memang suka karaoke..suara pun leh tahan..
so aku pun suka p karok..dpt je mic melalak laaa aku..
baru 1 jam..dua2 dah hilang suara..

So dia hantar aku balik..smpt laa singgah minum kt MSI..setiap kali jumpa dia memang akan singgah sini laa..dia ckp dia suka MSI..cm nyaman jer tmpt dia..

Ahad aku ajak dia temankan aku pg Car Boot Sale kt Shah Alam..last week baru pg..tp last week xdpt beli coz xde budget..
mmm aku beriya bangun awal nih nak siap2..sekali air takde seluruh kawasan mutiara Damansara.. dah laa xde notis.. sib baik ade suku air dlm baldi..leh laa aku cuci muka n gosok gigi..
so solutionnyer.. aku kuar ngan dia tanpa mandi...huhuhu calit perfume banyak2 kasi xbau hapak..hahaha..
this time aku beli Malindi Crocs color Berry..
dia beli jersi Real Madrid.. dia nih fan Red Devil and Real Madrid..
aku x fan mane2.. sib baik mlm sabtu tu xjadi nak tgk bola..
kalau aku teman dia sah2 aku ternganga jer depan screen tu..
Then balik tuh singgah MSI lagi makan tengah hari..
After hantar dia balik..

aku terus menuju ke umah kakak aku kt Puchong untuk bersiram.busuk 1 setengah hari tak mandi nih..
dah mandi2 semua.. pg supermarket cari bahan nk wat Spagheti Olio..nih laa spagheti favorite kitorang... suka sangat..
sponsored by Perus.. i nak sponsor ape ekkk???
nnt laaa aku pikirkan..hehehe
Then kakak aku masak kek pisang laa..best..rajin tul dia..
itu laa aktiviti weekend aku..

6 Comments:

  1. ndr said...
    saperkah die peng?? oh doh ade gewe yek??dop update aku pon..hehe
    LynnDa @ PeNg said...
    kawan i laaa...
    hehehe
    Unknown said...
    Question..

    Siapakah DIA? hahaha :P
    BTW, I'm happy for u my dear :)
    Cik Keju said...
    ehem.. ehem.
    peng, am i missing anything 'bout u?
    huhuhu..

    mmmuuahh! ^_^
    Nini said...
    Peng, siapakah 'Dia' itu..
    tak sabarnye nak tau..jeng2..
    Mrs Fazli said...
    aku pun tertaya2 ni...siapakah dia' nie....pelik!pelik ...wah wahh..diam2 ni...aku akn update edy ni hehhe

Post a Comment