Wednesday, November 25, 2009

Twilight Saga :new Moon

for the first show untuk new moon aku berjaya jugak dapat tiket...
actually malia ask me to watch movie Ninja Assasin..actor Rain tuh yg the main purpose
dia ajak aku tgk citer ninja tuh...sbb dia suka sgt pelakon full house tuh..
aku pun sgt suka dia dlm watak full house.. untuk watak ninja nih xtahu laaaa..
cm ganas jer..

aku dh surf kt tenet cinelazer...yang ade show 12.10am-ninja assasin,12.15am-new moon
nak book xdpt..so kitorang gamble je laa beli on the dot...before that aku kena pick up lela jap
kat LRT KJ..dia dr seremban nak tumpang aku blk kampung esok...
dlm 9.30 dh almost 10pm kot br pg cr tiket..Ninja Assassin dh sold out..citer nih pun first show..
so we took new moon je laa... hahha dpt seat paling depan..
depan pun depan laaa...masa movie 2012 pun dok depan gak...terteleng jugak leher aku...

Before the show we enjoying dinner dkt Teh Tarik corner...ape jer yg ade kt sini yg bukak sampai latenite..
yg lain mahal2...dh ujung bulan nih mkn kt teh tarik laaa...
hehehe tp this time Malia threats... tq laling..
lama gak laaa lepak..dh naik kematu bontot aku nih...
nak tunggu kul 12 kan.. gossip2, snap photo itu je laa..
tp semalam aku bawak anak dara berdarah manis ngan aku sekali..takut gak aku...
lg 2 minggu nk kawen nih...dia dok takut2..cm xcaya nak kawen..
ayat dia plg best utk tenang kan diri sendiri
"mmm... alaa kawen jer.. xde nyer orang mati sebab kawen..hahahhaha"
tergelak besar aku..

tuh ayat motivasi aku untuk puasa kalau aku xbangun sahur..
"alaa xde nyer org mati kebulur sebab xbangun sahur..."

eh2 berbalik pada new moon... citer nih memang banyak love story laaa..
tp aku rasa better this time than twilight 1st..ade action sikit...
tp part edward xbyk sgt...huhuhu... awal n hujung jer dia muncul..banyak watak jacob je dlm nih..
mcm yg baem cakap... "tgk new moon cm tgk Puteri Gunung Ledang"
citer 2 jam 20 minit...action 20 minit jer.. yg lain semua love story..
tp i still suke...especially part 2-2 hero n heroin melawan perasaan masing2..
tp kesian gak kt pompuan tuh..sengsara..sib baik jacob ade as teman dia...
kalau x dah lama mati si bella tuh..
aku rate dia 4.5 star from 5...yg bintang hilang tuh sbb dia nyer ayat banyak kias2..
ade part aku termissunderstood... kalau nk baca subtitle dok depan skali..
of course laa xsmpt nk baca semua... lebar sgt screen nk tgk hujung kiri n kanan..
tp lovestory dia i suke..xsabar tunggu twilight 3rd.. kalau ade..hehhee

opppsss and sape nk tgk new moon nih..i suggested tgk twilight 1st dulu..
nanti ade yg blur2 cm kawan aku Lela nih...
ade ke dia tanya.."eh nape muka mamat tuh putih..tebal nyer pakai bedak..haha"
dia putih sbb pucat laaa sbb dia tuh vampire...and watak yang lepas dia xintroduce balik...
so aku pun yg dh lama tgk yg 1st pun dh ingat2 lupa...

dh laa blk umah pkl 3pg...tidoooo cepat2 coz esok nak keje...
sib baik laaa aku dlm mood cuti..dh mls nk wat keje...


nih org yang berlanja..Malia TQ..
berbackgroundkan xmas decoration kat curve..
blurr plak gmbr aku...

0 Comments:

Post a Comment