Friday, July 16, 2010

Hantu Bag

aku nih hantu bag... aku suke beli handbag.. and kalau dah banyak2 tak kuasa jugak nak rotate setiap masa... so aku simpan laa diorang nih dalam kotak...mula2 tu aku tak perasan aku nih memang hantu bag.. after si melly anak buah aku cakap aku nih giler bag.. baru laa aku notice.. hmmmm nih laa hasil koleksi nyer.. tapi bag aku takde laaa jenis mahal2 sangat... asal sedap mata memandang aku rembat laaa...
this is all my handbag collection... nih belum include lagi yang missing in action... hehehe

nih pulak beg kecik2... and aku suka jugak kumpul hp case tuh... sebab aku memang pakai...

do you notice this 2 bags got same design? after bought the brown bag then i remember which the old bag got same patern..
this one i bought from fren, she bought from online shop but after while she didnt where coz she bought another new handbag.. i love this bag,tapi button dia dah dropped somewhere..huhuhu

this is my latest handbag i bought this week... hehehe besar sikit.. leh campak banyak barang..

satu satunyer handbag guess yang aku miliki.. tuh pun lepas diskaun...hahaha... nk beli yang normal price memang tak mampu.. cam sayang plak duit...

this is esprit handbag i bought from esprit outlet... kalau beli kat outlet harga more cheaper but the design outdated sikit laaa... tp i love wearing this handbag...
handbag nih yang aku pakai sekali jer... then aku simpan coz aku tak suke.. susah sangat nak cari kunci... but i know what to do with this bag..hehee

2 Comments:

  1. Unknown said...
    banyaknyer beg maciku... carboot sale ker nih?
    LynnDa @ PeNg said...
    a ah2 ... sila pilih2...
    alaa u bile nak buat entry hantu kasut..
    cakap kotak kasut dah nak cecah siling dah...
    sila buat ye hantu kasut..

Post a Comment