Monday, July 5, 2010

Gee and Shazril wedding

congratulation Gee and Shazril..

At last 3/7/2010 my cousin Gee get married. Huuhu 1 down 2 more to go..

Which are me n Melly…

Not only us who worries… my parents also worries…

Nampak aje something interesting.. diorang plak yang ckp..

“haa demo dua ore nih chop laa nok color gapo? Nok pelamin lagu mano…

nak door gift lagu mano?”

Camne niii… takpe laa tunggu je laaa hari tu tiba…calon pun tak nampak batang hidung lagi..Huhuhu

Meh citer pasal hari sanding plak… I suke sangat pelamin dia nampak gorjes…

And pengantin nyer persalinan pun nampak stand up.. very nice… merah gituuu….

Mekap di melettoppp nyahhh…


Pelamin cantik, pengantin pun cantik...
kepak kepak kebum kebum...
pose mesti ade
nih tolong bungkus bunga telur...
tolong cuci telur...rajin kan..
alamak hujan pulak...

tolong masukkan bunga rampai dlm bekas renjis.. rajin kan?


Then malam tu kitorang plan nak ber BBQ.. ingat nak cancel ,memandangkan budget tak cukup sebab ayam skrg mahal… tup tup my sister come out with an idea… share laa sikit sorang… ooo kalau share on aje…hehe

Ooo by the way, member aku cakap ayam skrg bukan barang kawalan.. gile laa pasnih nak raya harga ayam sure naik…so kalau nak jimat skrg bela laa anak ayam untuk makan raya nanti… untuk BBQ hari tu aku pegi beli 1kg rm7.40… mahal tuuuu…

Ok back to BBQ story.. actually this is the first time my family buat BBQ ni….

So I choose to bakar at Pantai Telok Kalong laa.. kat sana semua dh ade bangsal,tempat bakar, spotlight, court sepak takraw leh laa santai2 kt situ…

So my sedara mara also get together join makan BBQ… syok jugak sekali sekala buat nih… tp next time kena kurang kan ayam, lebihkan ikan plak… ikan lagi best makan ngan air asam… nyam nyam…

Tapi satu je slet… malam tu aku sakit kepala yang amat… aku tak dapat enjoy bakar ayam first half tu… dah takleh focus… abg ipar aku urut then mkn panadol baru laa ok…

Tuh pun org dah abis makan aku baru nak makan….takde selera…

Kenapa agaknye yerk, sebab siang panas sangat? Atau aku ade migrain? Atau power spek aku kena tukar? Atau malam tu sejuk sangat kena angin pantaai…

Ntah aku pun tak tahu…


makan time.... nih baru separuh..

bakar jangan kasi hangus yerk..


Ahad tu kitorang bersiap nak balik… biasa laa kalau balik konpem singgah beli keropok, Hai Peng, g makan nasi lauk + budu kat Kuala Kemaman tu (tapi ni tak sempat sebab dah kenyang)… memang wasting time dulu dlm 1jam – 2 jam baru laaa betul2 gerak pg KL…



0 Comments:

Post a Comment