Sunday, September 5, 2010

Sangat 'Mudah' menjual used item

yessss!!! syok plak setelah berjaya let go satu barang kat Mudah...

tahu aku jual ape?
sebelum ni aku ade jual satu handbag Padini...
aku pakai sekali jer... tapi aku tak suka coz dia agak besar n menyusahkan aku untuk cari barang..
design dia memang dah cun...
so aku publish laa kat mudah.. first week ade org minat...
tapi lama2 org tuh mcm MIA cmtu jer... so aku still simpan laa beg tu untuk buat sesuatu...
sekali baru2 ni ade orang lain yang mesej aku...setelah sekian lama iklan tuh aku publish...
ape lagi aku pun jual laaa...
best jugak ek main jual barang nih...
ape lagi beg aku yang tak pakai.... dari buang baik aku jual...
thanks to Mudah...

and aku dah siap wrap beriya ngan kertas minyak.. nampak sangat tak professional..
camne nak business online nih... sekali aku tengok dekat post office tu dah ade plastik yang size besar.... bukan yang A4 punye... aku tengok plastik putih yang oversize....
so next time leh laa cuba post pakai plastik yang disediakan oleh pos office plak....
tak payah nak bungkus cantik2 segala bagai...

0 Comments:

Post a Comment