Friday, January 28, 2011

ape ade di Popular

biasa orang masuk kedai buku lazim nya orang cari buku or alatulis...
lain pulak ngan aku... kalau aku masuk kedai buku popular dekat ikano ni... 
biasa tempat yang aku tuju adalah di belakang... hahahha
ade satu sudut yang jual wrislet,coin bag,handphone case,makeup bag...
kat situ laa aku dok berlama lamaan...
as u ols know..aku ni kan giler beg.. ape2 bag jer yang menarik tertarik...
biasa aku akan cari handphone case... tapi tadi aku cari beg yang boleh sumbat wallet panjang n boleh masukkan handphone aku sekali... 
so senang kalau aku nak kuar lunch kat luar ke.. leh sumbat kunci sekali..
sebab aku malas nk bawak handbag kalau keluar time lunch...
and bag ni multipurpose. kalau aku xpakai untuk isi wallet n phone..
aku leh isi barang makeup aku.... kikiki... 

0 Comments:

Post a Comment