Thursday, January 27, 2011

jammed terlampau

hari ni aku pergi office macam biasa... agak awal laa dari biasa..
tapi aku plik kenapa laa jammed teruk sangat.. jalan pun sikit2.. bile nak sampai... haish!!
ade accident ke kat depan? or traffic light rosak ke?
mmm sampai depan aku tengok eh takde plak accident... tapi aku takde laa lewat sangat..
sebab jarak aku tak jauh sangat.. lagi pun aku kuar awal kan.. tp 9.15 laa sampai..
kawan aku pun 10pg baru sampai office...
kawan aku cakap diorang ade buat raptai Hari Wilayah dekat dataran merdeka..
so jalan KL banyak tutup.. tapi raptai kat KL leh effect sampai ke Selangor jammed...
hahaha nama jer selangor sebenarnyer jiran jer...
after office hour pun jam melampau... dari basement lagi jammed...
aku park kereta aku, then pegi makan kt mamak.. sementara tunggu jammed reda..
sib baik jalan Hartamas tak jammed.. lancar jer lalu situ..


actually aku nih kerja dekat sebelah Eastin Hotel,Damansara... kedudukan eastin hotel tu dekat PJ..
actually sebelah eastin hotel tu dah masuk KL...
office kitorang ni betul2 kat sempadan... kitorang just dipisahkan oleh Jalan raya je...
sebab tu aku cakap tadi kitorang berjiran...
and nanti office baru aku still dalam damansara tapi dah masuk KL dah..
alaa KL tak best laa tak banyak cuti macam selangor...

0 Comments:

Post a Comment