Tuesday, October 26, 2010

dah start suka si Carlo


Carlo... Carlo... Carlo..
ko buat aku tak tido malam... kenapa laa hari tuh aku tak rembat jer peluang yang ade?
sekarang dah melepas dah.. huhu no more 2nd chance...
errr errr.. Carlo Rino laaa...

hari tu aku pegi KLCC jalan sorang2 after attending 1 event dekat sana...
giler lama aku tak jejak kaki ke KLCC nih... melambak2 handbag kat sana..
so jalan2 terus masuk butik Bonia&Carlo Rino... tak pernah pun aku terpikir nak beli brand ni..
especially Bonia..
saje jalan2 cuci mata... kebetulan plak Parkson ade sale 3 hari sempena anniversary dia...
aku pun ternampak 1 handbag nih 50%... mak aih aku dah berpinar dah..
angkat letak angkat letak.... aku dh buat rules dah taknak shopping handbag lagi untuk masa terdekat nih... tapi macam goyah gak kali ni...aku kalau dah nafsu shopping takleh control sangat aku call laa kawan2 aku...
aku call kakak aku... "dia cakap...mahalnyerrr.. eeee baik beli baju banyak2... " mmm kakak aku sah2 dia gile baju... aku giler handbag..
mmm tak berjaya lagi.. dail Kina
aku- "kina beg carlo 50% rm**** ok tak?"
kina - "wah yeke.. murah2 ni aku nak balik dari sremban ni.. "
aduh sorang ag kuar tanduk.. sms yan.. yan cakap ok2 amik...

the thing is... aku takut aku rembat nanti design tak cantik...
biasa laa choice aku ni lain dr yang lain... mmm so aku biar dulu laa.. balik dengan tangan kosong..
pegi Jusco pun 50% tp design aku nak ade.. tp patern yang aku nak takde...
huhuhu sungguh kecewa...
aduh penat jari aku dok taip cerita pasal Carlo ni...
takpe laa at least aku belum langgar rules aku lagi... selamat2..

aku ade suka gak sling bag Carlo Rino ni..
tapi perghhh... mahal nyer.. tak padan kecik...
beg ni pun aku suka... tp design sama cm anak buah aku plak... huhuhu
tp beg yang aku nak tu design lain...

4 Comments:

  1. Unknown said...
    design CR yang dalam gambar tu serius lawa..
    LynnDa @ PeNg said...
    lawa kan aini...
    tapi harga tak tahu laa berapa...
    huhu
    LynnDa @ PeNg said...
    lawa kan aini...
    tapi harga tak tahu laa berapa...
    huhu
    LynnDa @ PeNg said...
    This comment has been removed by the author.

Post a Comment