Tuesday, October 5, 2010

semangat steamer pot

sejak aku belajar siakap stim dengan Kema kawan sekolah aku..

berkobar2 aku nak beli steamer pot...
akhirnya aku beli jugak...
mula2 aku ambik 20cm sebab fikir2 aku dok sorang je kan...
balik umah bukak2 laaa 3 pcs jer ker... 2 tingkat jer dah laa kecik...
tak puas hati aku.. aku pegi balik dekat tesco.. cari yang 3 tier... 24cm...
nasib baik boleh tukar... mmm ok laaa yang nih..

balik umah terus try menu bread butter pudding.. Resepi dari ninie..
sepatutnye kena bakar.. tapi aku takde oven lagi... so kukus jer laa dulu...
try sedap ke tak macam yang ninie buat...
fisrt time buat asyik terlupa jer nak masuk bahan.. padahal resepi dah dekat tangan..
hahaha

ni yang aku beli steamer pot kecik tu...
then tukar dapat yang 3 layer ni..
ini lah hasilnyer bread butter pudding aku...
yang dalam tupperware tu dia punya kuah...
lom rasa lagi sedap ke tidak... tungguuuu....

3 Comments:

  1. LynnDa @ PeNg said...
    and the taste was very nice...
    yeah lulus... diri sendiri masak..
    diri sendiri kritik...hehehe
    Kasut Tumit Tinggi said...
    peng, nak resepi bread butter pudding please.. hehehe..
    LynnDa @ PeNg said...
    ok2 nanti aku reveal the recipe... hahaha

Post a Comment