Sunday, October 3, 2010

weekend timesheet

wah macam nak isi timesheet kerja kat ofis jer...
just story aku n malia jer spent weekend together...
kali ni aku tak balik Puchong..
so Malia datang umah aku kat Damansara..

so Sabtu malam tu aku pegi lepak kat Teh tarik Corner..
sebab aku mengidam nak makan Asam Laksa dia... aku sangat suka dia punya asam laksa... sedaaappp..
licin satu mangkuk... hehehe

jemput makan semua...
kena pindah ke dalam sebab hujan kt luar.. tempias
uuuu panjangnyer...

then dah isi perut kitorang cari tiket midnite.. we will see what they have now showing for midnite.. mmmm yang best sikit just ade EatPrayLove...
aku tak tahu laa citer ni best ke tak..gamble jer tgk...
pasal citer perempuan yang mencari cinta untuk diri dia...
tapi kadang2 bengang gak aku ngan dia... ingat lelaki yang problem..
rupa nyer dia yang problem... so untuk yang single lady mcm aku n malia ni best laa jugak layan kan.. coz the feeling of heroin same with our feeling...
semua org dok tanya kenapa tak kawen lagi...sampai bosan
nak jawab soklan tu..
then her feeling bile dia dikelilingi de
ngan org yg dah bercouple.. huhuhu
aku kasi 3.5 bintang... tapi part scene kt India tu should take out laa... bosan sikit...
part Itali + Bali best.. leh jumpa pawang KETUT...hahaha

hari Ahad Melly cakap nk breakfast ngan meatball IKEA...
so aku pegi la sana... sampai2 sana rupa2 nyer ade breakfast jer sebab
awal sangat..
murah giler char kuey teow 99sen jer... best gak...
tapi dah amik itu ini.. jadi mahal laa jugak kan...
sedap gak kueh teow nih... cuba laaa.. popia dia 99sen 1 roll... best jugak garing...
breakfast ke melantak nih...

so jalan2 kt ikea aku rembat roller sticker..
kat umah takde sofa.. tapi aku nak guna untuk buang bulu2 yang lekat kat baju aku tu...
especially kalau baju hitam... nampak putih2 habuk lekat...
then plastik simpan baju tuh... then jalan2 rembat blouse 1...
ok enuff..balik laaa nanti petang nak pg open houz umah nini plak..

0 Comments:

Post a Comment