Friday, October 29, 2010

meet with wife and wife wanna be..

hari rabu hari tu tiba2 mrs Mila msg me..
dia cakap dia bosan n ade kt umah makcik dia kat damansara...
so mission mencari kaki2 lepak untuk mengisi masa lapang dia laaa..
so dapat laa 2 kaki which are me n miss Ell..
so we meet up kat William,Kelana Jaya.. ish tempat cheezy jugak dia pilih...
abis laa diet aku...
ell dah sampai dulu.. aku tunggu puan mila nih amik aku sebb dia tak tahu jalan...
keter dah besar gabak... tp nape minah ni tak sampai2...
then bile aku naik kereta mila.. i noticed something different bout Mila..
she not F1 racer anymore... hahahha
since she got baby Deris... dia bawak dengan penuh berhemah...
cheee tp hari tu Deris takde.. dia bawak aku pun bawak slow..
dia ingat aku ni baby kot...hahaha
dah almost 2 years tak jumpa.. sorang dh ade anak dah...
sorang ag bakal berkahwin... sorang ag still dalam tanda tanya mode...
ni laaa wife wanna be... tungguuuu...

mummy mila dah naik badan...maklumlaa jadi surirumah berjaya...
tp dia dalam proses menyelimkan badan balik... tunggguuu hasilnyer..
biasa laa duit tak abis2 nih tak kesah pun nak wat treatment mahal2...

garlic cheese nan... pergghhh tgk cheese dia yg high colestrol tuh...yang ni laa aku telan... siap melekat2 kt gigi aku...abis akunyer diet JM5.. tp tak abis pun..sepatutnyer share je 2 org...
i got present from Ell... she just got back from Labuan... dalam bbungkusan tuh gelang color pink...
dia cakap dia hadiahkan untuk aku color pink so that aku senang sikit dpt jodoh...
hahha dr dulu dok suh pakai color pink especially baju n tudung... dah pakai tp takde pun jumpa... org cakap jodoh lom sampai laa ell... but we must be prepare all the time.. sebab jodoh tu biler2 masa akan muncul... tul tak?

0 Comments:

Post a Comment