Wednesday, June 9, 2010

Chain Belt dicari

hari tuh aku bz tahap cipan..
sampai nak surfing pun tak nyempat..
abis jer deliver projek aku..goyang kaki plak.. xtahu nak wat ape..
hari nih n esok lagi laa..senior aku bercuti..
merdeka laa aku..
abis blog/website aku dah jelajah..
sekarang nih aku pikir nak cari ape ek? oo aku nak chain belt...
baju aku banyak yang besar2.. so aku nak cari chain belt nak kasi nampak baju tuh kuncup sikit..
tp seswey ke ngan aku nih... xper2 aku nak cr yg simple2 jer..kalau boleh yg 1 line jer..
n murah so kalau next time aku dah tak pakai xlaa aku rasa rugi sangat...
tp kt sini mane ek ade jual? korang tahu tak? flea market kat the curve tuh may be ade kot..
tp x pernah plak cari..
tapi aku ade search jugak kt website jual2 accessory yang ade jual chain belt nih... yang dari malaysia punya jarang jumpa.. oversea ade laa... ade laa aku jumpa 1,2... tp diorg lom feedback lagi... ntah ade ntah tidak stock dia nih..
semua nye handbag,clothes,shoe.. belt tak banyak...
tak pe aku akan cari lagi.. so this weekend aku leh laa memantau dekat the curve tu cari chain belt... kesian aku asyik jalan sorang2 jer..


eh chop chop ... mmm actually kenapa lately blog aku nih..xde function nak tukar font color ek?? pelik aku..

2 Comments:

  1. jaja9 said...
    hehehee....jenuh nak menjawab peng ek....syok lak aku baca...bagus gak tag2 nih..kikiki..
    LynnDa @ PeNg said...
    jaja silap comment kat posting lain laa

Post a Comment