Saturday, June 12, 2010

sabtu? ape nak buat

hari sabtu nih aku tak buat ape..
macam biasa laa weekend jer aku bangun awal... aku rasa badan aku dah imune kot
hari2 kena bangun awal nak g keje...
pastuh dah xleh nak lelap..
ape ag aku pun siap2 nak g jogging kt TTDi.. dah lama sangat tak g jog..
msg si Dol ajak jog..senyap jer tido lagi kot..
aku dah abis jog baru dia nih msg ckp dia ngah bersiap.. pastu siap tanya aku mane?
suh jumpa kt parking..walhal aku dah balik umah dah..siap landing2 lagi..
lambat sangat...
so aku memang buntu habis laa nak buat ape hari sabtu nih...
kat umah pulak xde bahan2 nak masak.. maklum laa lama sangat dah tak buat aktiviti masak memasak nih...
dah petang tuh hujan...n aku layan hindustan jap..
lepas abis hindustan aku pegi tesco cari bahan2 nak masak..
aku plan nak masak ikan masak kicap.. lamanyer tak masak sendiri..ade lagi ke skill memasak nih..ade kot..bukan ape..kalau aku masak nasi sendiri..nanti nafsu makan aku membuak2...
asik bertambah jer... hehhe kira best jugak laa air tangan aku sendiri nih..untuk perut aku je laa...perut org lain xtahu leh terima ke tak...
ooo tadi sebelum g Tesco.. aku merayau2 kt Flea Market The curve cari chain belt..
aaaa ade laaa aku jumpa tp dia mcm metal yg strechable.. aku nak yg seutas je yg halus.. nnt nampak sangat aku pakai belt tuh...xpe2 aku KIV dulu..kalau x jumpa baru aku beli yg tuh..
oh masa jalan2 tuh aku ternampak metrojaya wat sale handbag.. hampir2 dah aku nak sambar satu..tp jenama Smart.. mcm jarang dengar dr Hong Kong...
mm tp aku postpone laa taut menyesal plak..sebab baru je beli handbag..then aku menyesal sebab tak kena gaya aku...
oh aku malam nih aku nak tengok Adamaya... org lain dah abis tengok aku baru nak tengok..
best sangat ke citer tuh.. tadi baru install VLC Player.. sebab WMA takde codec laa..xleh tengok gambar..

1 Comment:

  1. Juliet said...
    peng , tulisan dah la kocik .. background golap ko buh font color striking plak (*_*)

    aduhh.. nk terkeluar bijik mata aku bace entry nie hehehehe.. pastu takde plak buat perenggan..

    haish. penyeksaan ke ape nie? hehehe..

Post a Comment