Thursday, June 17, 2010

new style of wedding present

wah barang2 ikea nih untuk sape ek?
hahhaa nih semua hadiah untuk wedding linda + tuyek yang di kongsi dengan rakan2..
so aku ditugas kan untuk membeli..
at first nak beli multicooker.. tp idea dr saiful ape kata kite just kasi kad jer untuk wedding dia..
sebab nanti jenuh gak dia nak mengangkut dr kedah..
betul gak tuh...
then untuk elak kan hadiah kitorg duplicate ngan org lain.. so kitorg tanya linda ape dia nak..
dia ckp pinggan mangkuk..pelik gak aku..dia ckp xbyk pun pinggan mangkuk dia dpt..brg letrik je banyak... ooo meaning zaman skrg nih org dah kaya2..
kalau dulu pinggan mangkuk tuh memang berlambak2.. sampai xtahu mane nak sumbat...
so ape lagi aku n saiful menuju ke IKEA... cr pinggan mangkuk...
memandangkan 1 set pinggan mangkuk tuh kurang dr budget... kitorg top up laaa accesories lain..
hasil nyer dapur linda dah complete ngan pinggan mangkuk,cawan,balang,tempat letak rempah ratus,sudu garfu...x payah bungkus kasi jer mcm nih.. hahhaa
*********************************************************************
ooo nih aku nak selit kan... aku dah dapat one drop perfume aku..
tp sib baik laa bungkuusan x hilang..
ade ke dia tulis address x complete..
bungkusan nih smpai kt menara The Star depan building aku...
sib baik ade no fon aku.. akak receptionist the star call..
dia ckp kalau x dapat call dia nak hantar balik kat citilink...
sib baik akak tuh x rembat jer kt dia..so aku pg collect sendiri laaa kat the star sib baik depan building aku jer..
sib baik lepas tuh office one drop perfume call..dia tanya sampai tak parcel.. so ok jugak laa servis dia.. even dia tersalah address..may be my mistake kasi address x complete kot..
wrong address...
nih laaa packaging baru dia... so nice... box dia pun nmpk exclusive..kalau nak buat present pun ok gak nih..
*************************************************************************

korang pernah tak makan kacang pol?
atas nih gambar kacang pol kat Rasta TTDI.. aku dah pernah rasa dulu...memang xbest.
and one of my fren ni degil..nak jugak try kacang pol...
so dia order.. dah rasa baru dia agree memang sgt2 xbest... harga pun mahal giler..
tp bagi aku rasta TTDI skrg memang food dia makin xbest...
should upgrade laaa.... xde org komplen ker?harga dah laaa mahal...
makan nasi lemk ayam pun..ayam dia mcm rentung..
aku just suke kedai asam pedas jer... tp kedai tu mcm dah tutup jer... huhuhu
so xde choice dah nak pilih...

ooo btw kawan aku yg gemar kacang pol nih cakap.. ade 1 kacang pol yang femes kat JB dah bukak franchis kt Damansara Perdana .. nama kedai dia Kacang Pol Haji..
Dekat Ritze Perdana... aku tak pernah try ag rasa... tp dia ckp kat JB femes giler...
one day i should try laaa...

1 Comment:

  1. Unknown said...
    kacang ful ni makanan orang arab..
    slalu makan waktu breakfast aje..
    makan ngan roti hape ntah..
    roti mesir kot..

    orang2 jb biasa makan aar kot,
    pasal kacang ful ni bule beli kat arab street, singapore

    dulu2 masa kecik slalu laa makan..
    best aje rasa nyer..
    maybe kedai tu tak tau cara nak hidang yang betul kot..
    =)

Post a Comment