Monday, June 28, 2010

enjoy the weekend

this weekend superb buzy.. buzy like a bee..
sebab dah 2 minggu kan dok memerap kat umah xbuat ape2...so kali ni revenge habis2an..
***********************************************************************
hari sabtu dah set det ngan darlingness Ell and Jane..
giler lama tak hang out cmnih... plan nak jumpa pukul 11pg.. giler awal..
last2 pukul 12.30 pm baru jumpa.. makan2 kat the gardens dulu... have chit chat, snap piccha dulu..then we continue to watch movie..

so we already planned to watch Sex and The City 2..
yang tak pernah tahu this story ,this is not sex story ok.. it only have dirty2 joke jer..
tapi memang lawak laaa citer nih. gelak terbahak2... and the fesyen memang tak boleh blah..
hahaha very colorful and memang tak masuk di akal laa kan kalau nak pakai in public..
but they really love fesyen...

after movie ade orang lapar lagi.. nak makan meatballs..
so kitorang menuju ke IKEA..gossip lagi,makan lagi...gossip lagi,makan lagi..
aduh macam nih sehat laa aku..
then continue with shopping.. aku biasa laa window shopping jer..gaji lom masuk..
sorry laa ell xdapat tunai kan permintaan nak dengar suara merdu aku ni..
next time k kiter karok..

Then sambung lepak lagi dekat Teh Tarik Corner... minum2 jer sambil bergossipping...
orang dok bergossip aku makan non stop..nyam nyam.. sila2 i pasang telinga jer..
pukul 12.30pm baru nak gerak balik...
giler laa 12 jam outing.. chee macam xpernah buat...sebenarnyer dah lama tak buat camni..

**************************************************************
Ahad - aku ingat nak balik puchong, tapi housemate baru aku nak datang pindah barang..so plan was cancelled..
emma nama dia... member aku dari KMM and Xybase..
so siang aku just masak2 jer laaa dok umah...
then malam aku dah plan nak makan steamboat dekat Flaming SteamBoat,Sunway.
makan2 ngan ex schoolmet,lately rajin plak kitorang buat makan2....
meet eyes together... tengok perkembangan masing2 yang dah 10 tahun tak jumpa kan..
tp aku nih diorg cakap mane ade kenduri kawen,makan2.. aku mesti ade.. hehehe

so pukul 10 baru start makan2... mmm not bad laaa makan kt Flaming tu..
tapi rasa aku makan xde laa sampai RM22... so next time kalau ade peluang lagi..
pulun makan seafood jer.. x payah yang fishcake semua...buat aku kenyang jer...
ramai gak laa yang berjaya dikumpul 9 org yang join..kira ramai la tuh..
susah nak kumpul org yang dah ade komitmen nih..
Aku paling excited kalau jumpa kawan2 sekolah... suke tengok perkembangan masing2...

so piccha tengok dalam facebook or next time i upload k...

0 Comments:

Post a Comment