Sunday, June 20, 2010

mini gathering - ikram open table

sabtu malam pukul 12am at d Tom Yam,Damansara Perdana..
ni bukan jumpa borak2 saje.. jumpa + makan besar... tp kul 1am baru start makan...
giler laa xpernah aku makan nasi kul 1 pagi.. nih dah supper cum breakfast dah nih...
tapi takpe laa mr Banker Ikram nak banjer kan...
ooo mini gathering nih aku laa yang mengorganize kan nyer.. nih sempena farewell dinner for Mr Ikram yg akan migrate ke Sungai Petani.. pasni susah dah nak jumpa dia..
as organizer aku ade tanya ikram tempat shah alam mane yg paling best.. dia ckp xtahu sebab tak pernah lepak luar.. lepak umah jer... kalau tanya aku lagi laa failed kt shah alam...
mmm ape lagi i kalau aku yg organize of course i choose the place which i familiar...
aku pilih Damansara Perdana, ... hahha so next time do not let me be the organizer.. fikir2 kan laa... hehehehe

nih laa skerat dua kerat yang hadir... budak2 spm y2k SM Sains Dungun...
aku,wanie,zilah dah 10 tahun tak jumpa.. gler lama...
dok chit chat kul 2.30 am baru balik...dengar citer lawak jenaka Mr ashraq khan...
early comers Kinz @ Lobo..we are the early comers... with miss sexytary,Wanie.. keje kat JB tp every weekend ade kt KL.. rajin tul travel..
dari kiri Ikram, Wanie n seraq Khan... penat gelak dengar seraq cerita... ko memang lawak laa seraq.. n pekat kelantan mung memang sgt pure...
wanie n seraq khan... mcm2 pose..
Miss Zilah sedang serve makanan...
pilih food Mr Banker.. yang sedap2 yerk.. oh tp yg x best nyer cucur sotong...aku pun boleh goreng bulat2 cmtuh...
every one must be in the piccha. to prove we had met up...
makanan lom pilih ag..sebuk nak posing jer..

more story in Wanie's Blog and facebook k...

0 Comments:

Post a Comment