Sunday, December 6, 2009

Long time no see

<(0_o)> hellewww guys...
hari tuh aku sempat jumpa Yan,Ajie n Saiful...
dah lama xbergossip nih... aku just cerita kt caption gmbr je laaa..
happy nyer aku minum air kelapa yan...
lihat laa pasangan bahagia nih.... tgk si Ajie nih pun dah naik badan sikit2 nih...
yan ko jangan laaa masak sedap sgt hari2... kesian ajie xdpt nk kawal selera makan dia...
hahhaha...
dah lama dah x jumpa Yan,dh lama dah xbergossip bersama...
eh terserempak ngan en Faizal plak kt depan HRSC...
baru balik dr shopping kt Tesco..esok diorang nk picnic kt Sg Congkak..
aku xdpt follow laaa ade Walimatulurus laaa...
Nih si Saifol..asyik laa nak peluk Pooh aku nih....eeee cm pompuan...
and malam tuh dpt laaa cerita hot pasal mamat nih...insyallah next year dia akan tamat kan zaman bujang nye...dekat gadis yang x disangka2... hahhaha
And TQ saiful for the key-chain from Vietnam...
sekarang syoknyer dia asik outstation oversea je..pangkat pun besar...
masa keje kt HRSC xpernah pun g mane2 kan..

0 Comments:

Post a Comment