Wednesday, December 16, 2009

what happen

hai korang... aku agak bz laa lately...
xsempat aku nak mengupload previous entry punye gambar...
so kalau korang rajin tgk laa kat facebook i je laa yerk...
sekarang dok sebuk wat documentation and development...
aduuhhh full hand...
tp gua masih steady beb...

mmm hari isnin hari tuh balik dari site kat Bangsar..aku teraccident ..
aku langgar taxi..sib baik dia kereta kebal..so xlaa kemek keter dia..
alhamdullilah kalau x jenuh aku nk mengganti...
Lepas langgar aku xperasan plak aku ade kemek..malam tuh baru aku tgk ade kemek kt bonet depan...aku pg laa test bukak bonet depan.. alih2 xleh tutup...
huhuhuhu..pg laa kt bengkel ofis lama aku..mintak diorg tolong tutupkan bonet aku..
adik cute nih pun tlg laa aku... dh laa softspoken muka cm aizat plak tuh...
dia tlg laa ketuk sikit kasi bonet aku rapat...
tp oh xdpt jugak sbb pemegang dia dh longgar..so aku kena jugak laa hntr ketuk suh dia pateri...
biasa aku hntr ketuk dekat puchong....murah n cantik jugak dia buat..
prnh aku hntr kt sg Penchala..harga double tp mutu langsung aku xberpuas hati...
aku dh 3 kali ketuk...termasuk yg nih nk masuk 4 kali laaa...
uuuhhh WPK aku nih..dh2 laa accident... aku xpernah ade niat nk tukar kereta..
so jgn laa merajuk...nih ko plak yg selalu accident kang aku plak kang yg merajuk...
huhuhuhu

masa kerja2 ketukan..tuh kemek sikit tuh... sbb tuh bonet aku xrapat...
dh free hair kereta aku...

Hari nih turn aku masak2 kt ofis... aku plan nk masak Pengat Pisang...
semalam baru aku print resepi... xprnh cuba..ini ddisebabkan turn aku sepatutnye next week...
tp sbb org yg sepatutnye dis week bercuti...
lantak laa..korg mkn je laaa sedap xsedap lain kira...
hahahhha
ramai yg nk mkn nih...abis laa kena kritik...

2 Comments:

  1. sayahappyslalu said...
    aduh.. rasa bengong sekejap kalau keter accident.. dalam kepala fikir $$$ yang bakal melayang..
    Unknown said...
    ahh.. sedap pengat pisang tu.. hehe..

Post a Comment