Monday, December 7, 2009

what do you think?

Hello guys...
what do you think with my new template....
cm budak2 sangat ker??
but i like the cartoon girl and the borders...
oh tapi kena laa aku meng'organize' balik wiget2 aku nih...
xpandai aku nak amend kan xml coding tuh...
so aku add one by one balik laaa....huhuhu
dah lama xtukar... dh almost 2 years dengan template lama...
tp i still suke template lama very nice...
and template tuh dipilih oleh Ms Ell kiter laaa....
hope you guys like it..
sila puji yerk...hehehe
nak kritik pun dialu-alukan jugak..

7 Comments:

  1. LynnDa @ PeNg said...
    testing
    zulfahami zahari said...
    You missed to put chat box, peng! Aku suka blog yg ringkas dan tak sarat dgn pelbagai wijet.. Tak serabut. Overall, okey jugak template yg ko pilih ni.
    LynnDa @ PeNg said...
    fahmi : ade chat box..tapi lom abis amend lagi..sib baik ko ingat kan...
    thanks 4 the comment...
    ~ miss femme fabulosity ~ said...
    Thanks coz u like the template that I choose for u previously :)

    Aku terharu :')

    Hmm.. yg ini pun okies juga. Tapi.. terlalu tipikal utk kau yg suka color warm. Coklat dan peng combinasi yg sangat biasa :)

    PS. Skali skala main la dengan warna yg terang. Tp, lebih seswai la dgn warna yg ko suke kan sbb blog ko. Ehehe. Janji aku nak bace tak sakit mata udeh! ;)
    This is .... said...
    peng, pd pendapat aku la, yang ini lagi ok dari yang dulu... colour menarik.. tulisan senang baca..
    LynnDa @ PeNg said...
    ell - baru aku perasan..mandom jugak blog aku nih ngan color2 yg gelap nih...
    tp xpe laa sekali sekala tukar...
    nnt 2 tahun lg leh tukar taste lagi...

    emy - tq emy... ko pun mesti suke yg colorfull cm aku kan.. hahhaa
    metalrizca said...
    asal sedap mata memandang,
    tak serabut nak nengok,
    kira okeh ler tu..
    =)

Post a Comment